۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

علی‌آبادی در گفتگو با مهر:

منتظر رای کمیسیون حقوقی هستیم/ طبق مقررات برخورد می‌شود

منتظر رای کمیسیون حقوقی هستیم/ طبق مقررات برخورد می‌شود

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد نتیجه دو نشست فوق‌العاده هیات اجرایی این کمیته که در رابطه به اختلاف ایجاد شده میان وی با محمود خسروی‌وفا تشکیل شده بود، گفت که کمیسیون حقوقی رای نهایی در مورد این موضوع را اعلام خواهد کرد.

محمد علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک طی دو نشستی که داشتند موضوع پرونده ساختمان گاندی و صحبت‌های به میان آمده در این زمینه را به طور کامل مورد بررسی قرار دادند، اظهارداشت: صورتجلسه این دو نشست آماده است و وقتی به امضای همه اعضا رسید در مورد آن صحبت خواهیم کرد. هنوز به نتیجه کلی و نهایی قابل نرسیده‌ایم.

"اما سید مهدی هاشمی اعلام کرده‌اند که طی دو نشست برگزار شده مشخص شد که فروش ساختمان گاندی مشکلی نداشته و این یعنی اینکه حق با علی‌آبادی است. پس چطور می‌گویید جلسه نتیجه‌ای نداشته است"؟، وی در پاسخ به این پرسش مهر گفت: به هر حال اعضای هیات اجرایی می‌توانند نظر خود را اعلام کنند. آنچه مسلم است اینکه ساختمان پیشین کمیته ملی المپیک توسط این کمیته فروخته نشده است. انجام این کار جزو وظایف افشارزاده بود و کمیته ملی المپیک هم فقط روی آن نظارت داشت.

وی تصریح کرد: به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک و یکی از اعضای هیات اجرایی صد در صد می‌دانم که افرادی مانند افشارزاده و کرباسیان در رابطه با فروش ساختمان گاندی هیچ کوتاهی نکرده‌اند و این ساختمان به بهترین نحو ممکن به فروش رسید.

علی‌آبادی با بیان اینکه با تصمیم هیات اجرایی پرونده فروش ساختمان گاندی در اختیار کمیسیون حقوقی قرار داه شده، خاطرنشان کرد: این کمیسیون باید پرونده مورد نظر را بررسی و در مورد آن نتیجه‌گیری کند. ما هم منتظر رای نهایی و قطعی کمیسیون حقوقی هستیم تا بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که"آیا در صورت تایید آنچه که سید مهدی هاشمی هم به آن اشاره کرده برخوردی با محمود خسروی‌وفا می‌شود"؟، گفت: کمیته ملی المپیک دادگاه نیست که بخواهد برخورد کند اما در هر صورت اگر هم قرار بر برخوردی باشد طبق مقررات در مورد آن تصمیم گیری می‌شود.

محمد علی‌آبادی در پایان این گفتگو در رابطه با نشستی که قرار بود با علی قلمسیاه در رابطه با حضورش در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک داشته باشد گفت که هنوز وی را ندیده تا در این مورد با او صحبت کند.

کد خبر 2192550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha