۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸

اكبري:

صنعت و معدن شيروان بيش از تعهد خود اشتغال ايجاد كرده است

صنعت و معدن شيروان بيش از تعهد خود اشتغال ايجاد كرده است

شيروان - خبرگزاري مهر: رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شيروان گفت: اين اداره امسال بيش از 107 درصد از ميزان تعهد اشتغال زايي خود، اشتغال پايدار ايجاد كرده است.

ابراهيم اكبري در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و تحقق اشتغال ایجاد شده نسبت به تعهد آن در بخش صنعت، معدن و تجارت، تا پایان آذرماه سال جاری از میزان تعهد اشتغال اختصاصی 320 نفر تا پایان سالجاری توسط اين اداره، 107 درصد تعهد اشتغال این اداره در سمانه رصد تحقق یافته است.

او اظهار اميدواري كرد كه اين ميزان تا پايان امسال به تحقق بيش از 150 درصد از تعهد اشتغال اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شيروان نيز برسد.

اين مسئول در ادامه به قطع سهمیه آرد خبازی هایی که خودسرانه اقدام به تعطیلی غیر مجاز كنند هم اشاره کرد و گفت: گزارشات و بررسی های به عمل آمده از برخی واحدهای خبازی شيروان نشان دهنده صحت اين مسئله است.

اكبري اظهار داشت: آن دسته از متصدیان خبازی هایی که اقدام به تعطیلی غیرمجاز نمایند، علاوه بر محکومیت جزای نقدی و معرفی به تعزیرات حکومتی، نسبت به کسر سهمیه آرد آنان نيز اقدام مي شود.

وی همچنین از کشف 33 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق به ارزش 50 میلیون ریال از اول سال جاری تاکنون در این شهرستان خبرداد و گفت: در این راستا 22 پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده و کالای مکشوفه نیز به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به استان ارسال شده است.

اکبری در پايان اظهار کرد: با توجه به نزدیکی شب یلدا، اکیپ های بازرسی افزایش یافته و بازرسی ها نیز تشدید شده است، به گفته وي با توجه به تدابیر اندیشیده شده در ايام منتهي به شب يلدا هیچگونه افزایش قیمتی در این راستا در شهرستان شيروان صورت نمي گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان شیروان در شرق استان خراسان شمالی قرار دارد و شهر شيروان به عنوان مرکز این شهرستان با 89 هزار نفر جمعیت دومين شهر بزرگ خراسان شمالي بعد از بجنورد؛ مركز استان محسوب مي شود.

کد خبر 2193390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha