۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۰

جزینی:

آرامش به ورزش اصفهان باز می‌گردد/ورزش اصفهان در ضعیف‌ترین شرایط است

آرامش به ورزش اصفهان باز می‌گردد/ورزش اصفهان در ضعیف‌ترین شرایط است

اصفهان – خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بی شک با بر سر کار آمدن دولت تدبیر و امید و به سرآمدن دوران مدیران اتوبوسی در ورزش اصفهان، آرامش به ورزش اصفهان بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول جزینی پیش از ظهر شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ورزش اصفهان در ضعیف‌ترین شرایط خود قرار دارد، اظهار داشت: امکانات ورزشی در اصفهان بسیارناچیز است و وسایل ورزشی‌ نیز که در حال حاضر وجود دارد فرسوده شده است.

وی با اشاره به امکانات نامناسب اردوها و مسابقات ورزشی در اصفهان نیز بیان داشت: ورزشکاران اصفهانی با پایین‌ترین امکانات به مسابقات اعزام می‌شوند به گونه‌ای که گاه در نمازخانه‌‌ها و در هوای سرد شب را به صبح می‌رسانند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به تخلفات موجود در برخی از هیات‌های ورزشی در شهر اصفهان نیز اشاره و ادامه داد: انتخابات هیات‌های ورزشی اصفهان نیز در انحصار خوش خدمتی مدیرکل تربیت بدنی استان نسبت به برخی مدیران قرار گرفته و در وضعیت آشفته‌ای قرار دارد.

وی وجود مدیریت منطقی در ورزش را نیاز اساسی ورزش استان دانست و بیان داشت: بی شک با بر سر کار آمدن دولت تدبیر و امید و به سرآمدن دوران مدیران اتوبوسی و کوتوله پروری در ورزش اصفهان، آرامش به ورزش اصفهان بازگردد.

جزینی در ادامه با بیان اینکه توجه به مناطق محروم برای بودجه ریزی سال 93 شهرداری اصفهان ضروری است، گفت: بیشترین جمعیت شهر اصفهان در مناطق محروم قرار دارد ولی این افراد از محرومیت‌‌های شهرسازی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی محروم هستند و مسئولان شهرداری باید به این امر توجه داشته باشند.

کد خبر 2195106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha