۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱

قدمی با مهر مطرح کرد:

شاید مجبور شوم قید کاندیدا شدن را بزنم/ کفاشیان می‌خواهد دست به سرم کند!

شاید مجبور شوم قید کاندیدا شدن را بزنم/ کفاشیان می‌خواهد دست به سرم کند!

نایب رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه هنوز تصمیمش برای حضور در انتخابات دوره جدید این کمیته مشخص نیست، گفت: شاید به دلیل مسائل شغلی مجبور به ترک تهران شوم که در این صورت هرگز نمی توانم برای کاندیدا شدن در هیچ پستی اقدام کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت جدید تعیین شده برای ثبت‌نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از روز شنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود و تا 14 دی ماه ادامه خواهد داشت؛ یعنی 15 روز کاری فرصت برای افرادی که می‌خواهند در یکی از پست‌های ریاست، نایب رئیسی و یا عضویت در هیات اجرایی کاندیدا شوند.

در هر صورت مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز می‌شود که برخی افراد پیش از این موضع خود را برای چگونگی حضور در آن مشخص کرده‌اند؛ مانند علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و عضو فعلی هیات اجرایی که گفته امکان دارد کاندیدای ریاست شوم.

کفاشیان همچنین اعلام کرده که مهدی قدمی هم قصد دارد کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک در مجمع پیش رو شود. این در حالی است که نایب رئیس کمیته ملی المپیک به پرسش مطرح شده در این مورد پاسخ منفی داد و تاکید کرد که شاید هم مجبور شود قید کاندیدا شدن را بزند.

مهدی قدمی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: به دلیل تغییر مسئولیتی که در محل کارم با آن مواجه شده‌ام وضعیتم برای حضور در انتخابات اصلا مشخص نیست. چون شاید به خاطر تغییر مسئولیتم مجبور به ترک تهران شوم و طی چند سال آینده اصلا محل کار و زندگی‌ام در شهری غیر از تهران باشد که در این صورت نمی‌توانم کاندیدای هیچ پستی شوم. 

وی در عین حال تاکید کرد: اگر هم شرایط به گونه‎ای پیش برود که بتوانم برای انتخابات ثبت‌نام کنم، کاندیدای نایب رئیسی می‌شوم که طی 10 سال گذشته هم عهده‌دار آن بودم نه ریاست. اصلا دنبال این موضوع نیستم که آقای کفاشیان به آن اشاره کرده است. 

نایب رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: البته در یکی از جلسات هیات اجرایی کفاشیان به من گفت که برای ریاست کاندیدا شوم که من هم در پاسخ گفتم می‌خواهی مرا دور بزنی و خودت نایب رئیس شوی.

قدمی تاکید کرد: واقعا فکر می‌کنم کفاشیان به دنبال نایب رئیسی کمیته ملی المپیک است و می‌خواهد در این مورد من رقیب را دست به سر کند. صحبت‌هایی هم که مطرح می‌کند در همین راستاست اما کورخوانده! (خنده)؛ من یا کاندیدا نمی‌شوم یا اینکه برای نایب رئیسی ثبت‌نام می‌کنم.

به گزارش مهر، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 30 دی ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 2199048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha