۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۳۲

گل محمدی پس از پیروزی نفت:

سه امتیاز حیاتی گرفتیم/ اعتراض به داوری در همه بازی‌ها وجود دارد

سه امتیاز حیاتی گرفتیم/ اعتراض به داوری در همه بازی‌ها وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به پیروزی تیمش برابر راه آهن سورینت و با بیان اینکه اعتراض به داوری در تمام دیدارهای لیگ وجود دارد گفت: با برد مقابل راه آهن به سه امتیاز حساس دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 3 بر یک عصر امروز جمعه تیمش برابر راه آهن سورینت با بیان این مطلب افزود: نیمه اول را خوب شروع نکردیم و نتوانستیم به آن چه که می خواستیم دست پیدا کنیم. دلیل این خوب نبودن هم تغییراتی بود که در نفرات و سیستم تیم داده بودیم.

گل محمدی در ادامه افزود: اما در نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول بازی کردیم و توانستیم از سه موقعیت به دست آمده گل های خود را به ثمر برسانیم. ما در جریان بازی نتوانستیم گل بزنیم اما در استفاده از ضربات ایستگاهی بسیار با دقت عمل کردیم و دو گل خود را از ضربات ایستگاهی به دست آوردیم.

وی در ادامه پیروزی مقابل راه آهن را بسیار حیاتی خواند و افزود: با سه امتیازی که مقابل راه‌آهن به دست آوردیم به سه امتیاز حیاتی دست پیدا کرده و خود را در صدر جدول نگاه داشتیم.

گل محمدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اعتراضات مکرر وی و سرمربی راه‌آهن به داوری نیز گفت: اعتراضات در هر زمین مسابقه ای وجود دارد و تنها به این بازی اختصاص پیدا نمی کند.

وی تاکید کرد: به نظرم مشکل اصلی ورزشگاه تختی فاصله نزدیک دو نیمکت ذخیره به همدیگر است که متاسفانه هر صحبتی که بین کادر فنی و بازیکنان رد و بدل می شود نیمکت‌نشینان تیم حریف کاملاً می شنوند. امیدوارم مسئولان چاره ای بیندیشند تا دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

کد خبر 2199546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha