۳ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۱۶

هفته بیستم لیگ برتر؛

استقلال در نیمه نخست مقابل داماش برنده شد

استقلال در نیمه نخست مقابل داماش برنده شد

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و داماش گیلان در آخرین بازی هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر با برتری آبی‌پوشان پایتخت خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال و داماش گیلان در آخرین دیدار هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند. در این بازی که از ساعت 16:25 امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران در جریان است تیم استقلال در پایان نیمه نخست با یک گل حریف خود را شکست داد. حنیف عمران زاده در دقیقه 42 با ضربه سر روی سانتر صادقی دروازه حریف را باز کرد.

دو تیم در نیمه نخست بازی نسبتا متعادلی را به نمایش گذاشتند. در ابتدای این نیمه داماشی ها روی یک ضربه کاشته خطرساز شدند و پس از آن استقلال بازی بهتری را به نمایش گذاشت. آبی‌ها در لحظات پایانی یک موقعیت خوب را توسط برهانی از دست دادند. ضمن اینکه ایمان باصفا در اواسط این نیمه مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

استقلال در این بازی با ترکیب سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، ایمان باصفا(32- مجید غلام‌نژاد)، محمد قاضی و آرش برهانی به مصاف حریف رفت.

کد خبر 2201795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha