۳ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۴۸

آندرانیک تیموریان:

امیدوارم به شرایط خوب برگردیم/ ایرانی‌ها مثل 20 سال پیش بازی می‌کنند

امیدوارم به شرایط خوب برگردیم/ ایرانی‌ها مثل 20 سال پیش بازی می‌کنند

هافبک تیم فوتبال استقلال با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات تیم خود تاکید کرد: مشکلات مالی بخشی از فوتبال است و امیدواریم که به روزهای خوب خود باز گردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان در پایان دیدار تیم‌های استقلال و داماش گیلان با اشاره به مشکلاتی که در این تیم وجود دارد، گفت: این مشکلات برای همه است و امیدوارم خیلی زود حل شود. البته مشکلات در ایران همواره مالی بوده و البته این جزیی از فوتبال است که امیدوارم هر چه سریعتر حل شود.

وی با اشاره به بازی دو تیم عنوان کرد: بازی خیلی سنگینی را برگزار کردیم. همه بازی‌ها این روزها به یکدیگر نزدیک شده و برنامه لیگ فشرده است برای همین تمرین ریکاوری نداریم و امیدورام که استقلال به روزهای خود خود باز گردد.

تیموریان در پاسخ به این سوال که چرا دو تیم بیشتر در میانه میدان به توپ ضربه می‌زدند، گفت: این به 10 یا 20 سال پیش باز می‌گردد. ایرانی‌ها همیشه دوست دارند توپ در میانه میدان جریان داشته باشد و امیدوارم که از نظر فنی فوتبال کشورمان پیشرفت بیشتری کند و این مشکل هم حل شود.

تیم‌های استقلال و داماش گیلان آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر را عصر روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند که در پایان تیم استقلال با یک گل از سد حریف خود گذشت.

کد خبر 2201842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha