۶ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

حجت الاسلام رعایتی:

ملت ایران منحرفین از خط ولایت را کنار می گذارند

ملت ایران منحرفین از خط ولایت را کنار می گذارند

شاهرود – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت شاهرود با تاکید بر اینکه ملت بصیر ایران اسلامی هر گاه متوجه شوند که اگر شخصی در هر مقام و مکان دچار انحراف از خط ولایت شده است را به گونه‌ای کنار می‌گذارد، گفت: تاریخ کسانی که از خط ولایت و اهل بیت(ع) منحرف شدند به نیکی یاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رعایتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود در محل حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با بیان اینکه ملت بصیر ایران همواره به فرمان رهبری و پیرو ولایت هستند، افزود: ملت فهیم ایران از آغاز انقلاب گوش به فرمان ولایت و با پیروی از ولایت افرادی را که می‌خواستند کوچکترین ضربه‌ای به نظام وارد کنند را کنار گذاشته اند.

وی با تاکید بر اینکه ملت آگاه ایران هر شخص در هرلباس، مقام و مکانی که باشد و منحرف از خط ولایت و اهل بیت شدند را شناسایی و به گونه‌ای کنار گذاشته‌اند، تصریح کرد: دشمنان نظام با دقت بسیار زیاد زیر نظر دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه دنیا بداند اگر فکر تجاوز و تخطی به دین، ناموس و اعتقادات مسلمان را داشته باشد، با قدرت وصف ناپذیر ملت 75میلیونی ایران مواجه خواهد شد، گفت: تاریخ این مرزو بوم مملو از رشادتها و جوانمردی‌های جوانان این مرزو بوم در برابر زیاده خواهی ها بوده است.

رعایتی در خاتمه با بیان اینکه ملتی که درس از عاشورا و اربعین گرفته است تسلیم حرف زور نمی شود، تصریح کرد: دشمنان ما از همین محرم صفر می ترسند.

کد خبر 2203243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha