۷ دی ۱۳۹۲، ۹:۴۸

رئیس فدراسیون اسکیت در گفتگو با مهر:

امیدواریم مجلس بودجه متعادلی را برای ورزش در نظر بگیرد

امیدواریم مجلس بودجه متعادلی را برای ورزش در نظر بگیرد

رئیس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه سال 2014 برای ورزش ایران از اهمیت بالایی برخوردار است تاکید کرد: امیدوارم که مجلس شورای اسلامی بودجه متعادلی را برای ورزش در نظر بگیرد.

فریبا محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: این روزها مجلس به دنبال تصویب بودجه ورزش است که بر این اساس اعلام شده است بودجه جاری ورزش 21 درصد افزایش یافته ولی در بحث عمرانی با 26 درصد کاهش مواجه شده است. ما به خاطر افزایش بودجه جاری تشکر می‌کنیم ولی انتظار داریم که اهرمی در این بین وجود داشته باشد که تعادل را برقرار کند.

وی اضافه کرد: فدراسیون‌های ورزشی در شرایط کنونی به گونه‌ای نیستند که بتوانند با بودجه غیردولتی روی پای خود بایستند. سال 2014 برای ورزش ایران خیلی مهم است و انتظار داریم که نمایندگان مجلس هم شرایط را در نظر بگیرند و بودجه متعادلی را در نظر بگیرند.

رئیس فدراسیون اسکیت در این باره ادامه داد: به عنوان مثال می‌توانند بحث یک درصد اعتبارات دستگاههای اجرایی کشور را تصویب کنند و این بودجه را به همان دستگاه‌ها بدهند تا در راه ورزش خود مصرف کنند و بخشی از آن را در اختیار ورزش قرار دهند که مشکلات را کمتر خواهد کرد. ما در بازی‌های آسیایی گوانگجو چهارم شدیم و تکرار این عنوان در اینچئون بسیار دشوار خواهد بود.

کد خبر 2203414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha