۹ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶

در نخستين روز هفته وقف/

زنگ وقف در مدارس خراسان شمالي به صدا درآمد

زنگ وقف در مدارس خراسان شمالي به صدا درآمد

بجنورد- خبرگزاري مهر: در نخستين روز از هفته وقف، زنگ وقف در برخي از مدارس مركز و شهرستان‌هاي تابع خراسان شمالي به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه و در نخستين روز از هفته وقف، زنگ وقف به صورت نمادين با حضور مسئولان و دانش آموزان در شماري از مدارس خراسان شمالي به صدا درآمد.

مراسم محوري اين روز با حضور حجت‌الاسلام سيف‌الله سهرابي، مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي و شماري از مسئولان استاني و شهرستان بجنورد در محل دبيرستان پسرانه ابوريحان بيروني بجنورد برگزار شد و در شهرستان هاي تابع نيز در يكي از مدارس شاخص شهرستان با حضور مسئولان شهرستاني نواخته شد.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان در اين مراسم با اشاره به ثمرات فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي وقف در جامعه اظهار كرد: وقف صدقه جاريه و احسان ماندگاري است كه براي هميشه از انسان به يادگار مي‌ماند.

حجت‌الاسلام سيف‌الله سهرابي معلمان و فرهنگيان را پيشگامان وقف در جامعه دانست و اضافه كرد: معلمان علاوه بر اين كه خود در زمينه اجراي وقف پيشگام بوده اند دانش آموزان و مردم جامعه را نيز به وقف تشويق كرده اند.

وي عنوان كرد: اكنون بسياري از مدارس استان وقفي هستند و واقفان، اين مدارس را با نيت آموزش و پرورش بهتر فرزندان اين سرزمين وقف كرده اند.

به گفته وي انتظار واقفان اين مدارس از دانش آموزان درس خواندن و تلاش براي ساختن آينده اي بهتر براي خود و كشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته وقف امسال از دوشنبه 27 صفر( نهم دي ماه) با شعار"همه واقف باشیم" آغاز شده و تا سوم ربيع الاول( پانزدهم دي ماه) ادامه دارد.

کد خبر 2205371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha