۹ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۵۳

در بیانیه های سازمانها و نهادهای استان مرکزی

نهم دی ماه فصل جدیدی از کتاب ایمان و اعتقاد مردم گشود

نهم دی ماه فصل جدیدی از کتاب ایمان و اعتقاد مردم گشود

اراک - خبرگزاری مهر: جامعه ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: نهم دی ماه 88 فصل جدیدی از کتاب ایمان و اعتقاد مردم به اهداف جمهوری اسلامی و آرمانهای امام راحل عظیم الشان در مقابل دیدگان جهانیان گشود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه ورزش و جوانان شهرستان اراک در بیانیه ای به مناسبت نهم دی ماه گفت: ایمان راسخ به پاسداری و حفاظت از عاشوارایی ترین انقلاب معاصر توطئه دشمنان و فتنه گران را نقش بر آب کرد و به فرموده مقام معظم رهبری این روز را در تاریخ بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران ثبت کرد.

در ادامه آمده است: در آستانه این یوم الله بزرگ ما جامعه ورزشکاران و جوانان شهرستان اراک ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت بر پاسداری و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید نموده و اعلام می داریم در راه صیانت از جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است تا آخرین نفس ایستاده ایم.

امسال به طور معناداری نهم دی  ماه با ایام دهه پایانی ماه صفر مقارن گشته است

در بیانیه شورای عالی بسیج ورزشکار استان مرکزی به مناسبت 9 دی ماه  آمده است: امسال به طور معناداری نهم دی  ماه با ایام دهه پایانی ماه صفر مقارن گشته است، همانگونه که در سال 88 چند روز بعد از عاشورای حسینی آن حماسه بی  بدیل  رغم خورد.این هم زمانی یادآور فرمایش حضرت امام خمینی(ره)می باشد که فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

این بیانیه می افزاید: حماسه نهم دی در کوران تبلیغات رسانه های بیگانه و فضاسازی  سران فتنه به همه جهان ثابت کرد که این حرکت عظیم بر خواسته از بصیرت،دشمن شناسی و حضور به موقع ملت ایران در برهه های حساس وسرنوشت ساز  انقلاب اسلامی  بوده تا این حماسه به عنوان نقطه عطفی  در معادلات انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی کشور ثبت شود.

9 دی سال 88 حماسه کوچکی نیست

سپاه روح الله نیز طی بیانیه ای گفت: 9 دی سال 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.

این بیانیه می فزاید:  همانگونه که در 9 دی سال 88 ملت سلحشور ایران، این سرزمین شیران با خروش و بیداری خود مقابل فتنه گران پست و خودفروخته ایستادند و با خنثی کردن توطئه کودتای مخملی، مسیر حق خود را ادامه دادند، امروز نیز ملت شریف و شهادت طلب ایران اسلامی در یوم الله 9 دی به جهانیان و به خصوص سرکردگان نظام سلطه نشان داد که به کوری چشم دشمنان و بدخواهان، ملت مسلمان ایران راه خود را یافته است و هرگز از آن منصرف، مایوس و یا منحرف نخواهد شد.

9 دی سال 88 یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی

دانشجویان دانشگاه تفرش نیز حماسه عظیم 9 دی را اوج تجلی بصیرت، ولایتمداری و غیرت دینی ملت دانست و گفت: 9 دی سال 88 یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت و برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه جمهوری اسلامی ایران است.

این بیانیه تاکید می کند: مردم ایران اسلامی در 9 دی ماه 88 با حضور حماسی خود در صحنه ثابت کردند که در هیچ زمانی، رهبر خود را تنها نمی گذارند و توطئه ها را که با حمایت استکبار جهانی و عوامل فریب خورده داخلی برنامه ریزی و اجرا می گردند را یکی پس از دیگری خنثی می نمایند.

کد خبر 2205454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha