۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۹

خادمان دانش آموز اردوی راهیان نوراستان مرکزی تجلیل شدند

خادمان دانش آموز اردوی راهیان نوراستان مرکزی تجلیل شدند

اراک - خبرگزاری مهر: خادمین دانش آموز اردوی راهیان نورطی مراسمی در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان اراک تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی ظهر روز سه شنبه در این مراسم با اشاره به بازدید دانش آموزان از مناطق جنگی گفت: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت ، شهامت ، صداقت و ... آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.

محمدتقی امینی خدمت به زائران شهدا را مدال افتخاری برای خادمین دانست و افزود: این امر برکتی است که نباید آن را با هیچ چیز دیگر جایگزین کرد.

وی اظهار داشت: یکی از نعمت های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز ترویج فرهنگ شهادت علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، باعث ترویج آرمان های آنان در بین نسل جدید خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی گفت: تکریم خادمین شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در همه عرصه های زندگی لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر تفکر بیسجی افزود: هرجا تفکر بسیجی حاکم بوده، موفقیتی نیز وجود داشته، چرا که آنان انسان‌های بی ادعا، مخلص و اهل عمل هستند.

امینی در پایان اظهارداشت: بسیج، عامل تقویت روحیه همیاری و مسئولیت پذیری بوده و دفاع همه جانبه از اسلام در عرصه‌های فرهنگی، علمی و دفاعی را برعهده دارد.

120نفر از دانش آموزان نخبه استان مرکزی امسال به عنوان خادم در قالب 3 کاروان 40نفر در زیارتگاه‌های فتح المبین و شلمچه به عنوان به مدت  چهار روز به سایر دانش‌آموزان خدمات ارائه دادند.
 

کد خبر 2197749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha