۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۴

سردار شانه ساز زاده خبر داد:

بسیج برای ارتقا معیشت مردم آمادگی عمل دارد

بسیج برای ارتقا معیشت مردم آمادگی عمل دارد

خمین - خبرگزاری مهر: معاون طرح، برنامه ریزی و راهبردی سازمان بسیج گفت: بسیجیان سراسر کشور امروز آمادگی دارند تا برای خودکفایی برای ارتقا سطح یشت مردم حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی شانه ساز زاده ظهر سه شنبه با بیان این مطلب در اجتماع بزرگ بسیجیان خمین افزود: امروز بسیجیان کشور آماده اند تا در قالب الگویی مهم خودکفایی، ظرفیت بالای خود را به اقشار جامعه عرضه کند.

وی با اشاره به  فعالیت های محرومیت زدایی بسیج سازندگی طی سالهای گذشته گفت: بسیج امروز با در اختیار داشتن کارنامه موفقیت در عرصه های مختلف، تحقق خودکفایی تولید را در اولویت برنامه های کاری خویش قرار داده و آماده است با ارائه 12 طرح بزرگ بسیج سازندگی کشور را در مسیر خودکفایی یاری دهد.

12 طرح خودکفایی بسیج برای ارتقا معیشت مردم

وی یادآور شد: اکنون بسیج سازندگی با ارائه 12 طرح تولیدی در حوزه های پرورش ماهی، میگو، مرغ و تخم مرغ خانگی و تولید قارچ را با توجه به نیاز امروز جامعه رویکردهای تولیدی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کنار ارائه برنامه های محرومیت زدایی خویش قرار داده است.

معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سازمان بسیج با اشاره به استحکام بخشی به ساختار درونی جامعه به عنوان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب گفت: نیرویهای بسیجی با حضور موفق در عرصه های مختلف توانسته اند به  یکی از مولفه های بزرگ در تحقق این مهم تبدیل شوند.

سردار شانه ساز زاده در ادامه ایمان صحیح، راسخ، رشد علمی و توجه به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی را از مهمترین شاخصه های اصلی تحقق استحکام ساخت درونی جامعه برشمرد و گفت: رشد علمی کشور در عرصه های مختلف بهترین شاخص استحکام بخشی به زیرساخت های درونی نظام قلمداد می شود.

وی با بیان این که بسیج مظهر اقتدار و تکیه بر نیروهای درون زای کشور است تاکید کرد: این سازمان مردم نهاد، امروز با حضور موفق در بخشهای مختلف سیاسی؛ نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، علم و فناوری توانسته در جایگاه نخست پشتیبانی از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران بایستد.

معاون طرح، برنامه ریزی راهبردی سازمان بسیج کشور در ادامه با تاکید بر ضروت ترویج فرهنگ بسیجی در کشور بالاخص در میان نسل سوم انقلاب گفت: حضور نوجوانان و جوانان بسیجی سازمان یافته در گردان ها، ضمن یادآوری خاطرات و حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فرصت بسیار مغتنمی برای بازگویی موفقیت های این نهاد مردمی در عرصه های مختلف است.

تشکیل 3 هزار حلقه صالحین در کشور

سردار شانه ساز زاده در ادامه ارتقا سطح ایمانی، فرهنگی، معرفتی، سیاسی و مهارتی بسیجیان را از محورهای اساسی برنامه های سازمان بسیج کشور برشمرد و افزود: فعالیت سه هزار حلقه صالحین در قالب اقشار، متخصصان، مساجد و محلات سراسر کشور در همین راستا صورت گرفته است.

وی همچنین از فعالیت های جدید بسیج در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در محوریت های جدید خبر داد و گفتدر راستای تحقق این مهم 50 هزار پایگاههای مقاومت سراسر کشور آماده شده اند.

معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سازمان بسیج کشور یادآور شد:  احداث چهار هزار سالن ورزشی در نقاط مختلف کشور، برگزاری رزمایش های مختلف طول سال، در راستای تقویت گردان های بیت المقدس به عنوان پشتیبان تیپ ها و لشکرهای مردم پایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر اولویت های محوری سازمان بسیج در سطح کشور بیان کرد.

کد خبر 2183464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha