۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۰

حجت الاسلام تویسرکانی:

تبیین گفتمان ولایت از اصلی ترین وظایف روحانیون در جامعه است

تبیین گفتمان ولایت از اصلی ترین وظایف روحانیون در جامعه است

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری و گفتمان ولایت از اصلی ترین وظایف طلاب و روحانیون است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج طلاب و روحانیون ظهر شنبه در جمع طلاب، روحانیون و فضلای حوزه های علمیه استان مرکزی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) اراک از "بیان " به عنوان بزرگترین سلاح روحانیون و طلاب یاد کرد و افزود: باید با بیان مبتنی بر گفتمان ولایت ضمن خنثی کردن توطئه های دشمن تفکر بسیجی و ولایت در بطن جامعه گسترش یابد.

وی در ادامه با اشاره به محورهای مهم سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع 50 هزار نفری بسیجیان از طلاب و روحانیون خواست با تبیین بیانات رهبر فرزانه در مسائل مهم داخلی و منطقه ای به وظایف اخلاقی و ایمانی خود بهتر عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود هدف از تشکیل سازمان بسیج طلاب و روحانیون را تقویت بنیه معنوی در پایگاه های مقاومت بسیج خواند.

روحانیت پرچم داران اسلام حقیقی جامعه هستند

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان هم به تشریح فعالیت های این سازمان در استان پرداخت و اهمیت فعالیت های تبلیغی طلاب و روحانیون را به منظور استحکام بنیان های فکری و معنوی جامعه و بی اثر کردن تبلیغات دشمن یادآور شد.

حجت الاسلام محمدرضا صادق پور گفت: روحانیت با تمام وجود و با همه امکانات و توانایی های خود از اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی در جبهه های جنگ دفاع کردند و امروز نیز در برهه کنونی به عنوان پرچم داران اسلام حقیقی جامعه هستند.

کد خبر 2180794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha