۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

صبح امروز:

دانش آموزان اراکی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

دانش آموزان اراکی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

اراک – خبرگزاری مهر: به مناسب هفته بسیج 200 نفر از دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان صبح امروز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک و مسئول اعزام کاروان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این اولین کاروان اعزامی دانش آموزان در این مقطع است گفت: دانش آموزان در قالب 8 کاروان از مناطق عملیاتی والفجر 8، اروند کنار، شلمچه، یادمان فتح المبین، هویزه، معراج شهدا و یادمان هایی که در سرزمین های نور پیش بینی شده است بازدید می کنند.

سرهنگ سید عطاء الله میر کمالی افزود: توجه به ایثار، غیرت و شجاعت رزمندگان دفاع مقدس ره توشه نسل جوان در عرصه های مختلف خواهد بود.

وی اظهار داشت: در صورتی تأمین امکانات لازم، تمامی دختران مقطع دوم دبیرستان شهرستان اراک تا سال آینده به مناطق دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در ادامه با بیان اینکه بسیج با فرمان امام خمینی(ره) و با هدایت های ایشان فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: امروز نیز بسیجیان با پیروی از مقام عظمی ولایت رشد و بالندگی خود را در عرصه های مختلف پی می گیرند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تفکر در هر جامعه نماد خدمت و تعهد است گفت: شاخصه تفکر بسیجی نماد ایمان، تقوا و استکبار ستیزی است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: اگر در کشوی تفکر بسیجی طنین افکند و عطر آن ساری و جاری شود کشور را از هجمه های دشمنان نجات خواهد داد.

کد خبر 2181385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha