۱۰ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

تصادف محور دامغان شاهرود 11 کشته برجای گذاشت

تصادف محور دامغان شاهرود 11 کشته برجای گذاشت

شاهرود – خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه استان سمنان ضمن اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس در محور دامغان به شاهرود گفت: متاسفانه 11 نفر از هموطنانمان در این سانحه جان باختند.

سرهنگ علیرضا رضوی خبیر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تصادف شامگاه گذشته درکیلومتر 21 محور دامغان به شاهرود اظهار داشت: اتوبوس حامل زائران هشتگردی که به قصد زیارت آستان ثامن الحجج عازم مشهد مقدس بود هنگام توقف در حاشیه جاده بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز از پشت دچار سانحه شد.

وی ضمن بیان اینکه متاسفانه با این برخورد دو خودرو دچار حریق شدند، گفت: 12 نفر مجروح شدند که 9 نفر از ایشان به دلیل سوختگی عازم بیمارستان ساری شدند.

فرمانده پلیس راه استان سمنان ضمن ابراز تاسف از درگذشت 11 نفر در این حادثه، افزود: عدم توجه راننده کامیون به جلو علت وقوع سانحه بوده است.

رضوی خبیر گفت: دیگر مصدومان حادثه برای ارائه خدمات درمانی به بیمارستانهای شاهرود و دامغان منتقل شدند که طبق گزارش های بدست آمده حال عمومی بخش قابل توجهی از ایشان رضایت بخش است.

وی در خاتمه با یادآوری اینکه خستگی و خواب آلودگی مهمترین علل بروز چنین حوادث ناگواری است، از رانندگان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به نکات ایمنی برای حفظ جان خود و سرنشینان حتما پس از مدتی رانندگی استراحت کنند.

بیش از 550 کیلومتر از مسیر هزار کیلومتری تهران - مشهد از استان سمنان می گذرد.

کد خبر 2205786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha