۱۰ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

استاندار سمنان از مصدومان سانحه تصادف محور دامغان به شاهرود عیادت کرد

استاندار سمنان از مصدومان سانحه تصادف محور دامغان به شاهرود عیادت کرد

دامغان - خبرگزاری مهر: استاندار سمنان به اتفاق جمعی از مسئولان با حضور در بیمارستان ولایت دامغان از نزدیک در جریان نحوه درمان مصدومان حادثه شب گذشته محور دامغان به شاهرود قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی پیش از ظهر سه شنبه به اتفاق مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان و رئیس پلیس راه و جمعی از مسئولان این استان و شهرستان دامغان از مصدومان شامگاه گذشته محور دامغان به شاهرود عیادت کردند.

حضور در محل سانحه تصادف و دیدار با بازماندگان حادثه دیدگان از دیگر برنامه های سفر سرزده وکیلی بود.

جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران شهرستان دامغان تشکیل شد

استاندار سمنان همچنین در این سفر یک روزه پس از عیادت از مصدومان در جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران شهرستان دامغان حضور یافت و بر ارائه خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه سانحه و بازماندگان ایشان تاکید کرد.

ارائه گزارش دستگاه های اجرایی از زمان بروز حادثه تا به امروز در زمینه خدمات ارائه شده از دیگر نکات مورد توجه در این جلسه بود.

در پی برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس حامل زائران حرم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) که از استان البرز به سمت مشهد مقدس در حال حرکت بودند، در کیلومتر 21 جاده دامغان به شاهرود در ساعت 23:40 دقیقه یازده نفر کشته و 22 نفر مجروح شدند.

9 نفر از حادثه دیدگان به علت شدت جراحات وارده بر اثر سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی شهید زارع ساری منتقل و دیگر مصدومان در بیمارستانهای ولایت دامغان و امام حسین (ع) شاهرود تحت درمان قرار دارند.

 علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون اعلام شد.

در پی این رویداد دلخراش نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، مرکز فوریت های پزشکی 115، نیروی انتظامی و پلیس راه و آتش نشانی با حضور در محل سانحه به ارائه خدمات پرداختند.

کد خبر 2205871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha