۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

رضوی خبیر:

دو راننده حادثه رانندگی محور دامغان مقصر شناخته شدند

دو راننده حادثه رانندگی محور دامغان مقصر شناخته شدند

سمنان - خبرگزاري مهر: فرمانده پلیس راه استان سمنان با اشاره به حادثه تصادف دو خودرو کامیون و اتوبوس در محور دامغان به شاهرود گفت: كارشناسان این فرماندهی هر دو راننده این حادثه را مقصر شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عليرضا رضوی خبير صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی پلیس راه استان سمنان شمن اشاره به اینکه رانندگان اتوبوس و کامیون به طور مساوی مقصر تشخیص داده شدند اظهار داشت: راننده اتوبوس به علت استفاده نکردن از علائم هشدار دهنده 50 درصد و راننده کامیون نيز به دلیل بی توجهی به جلو 50 درصد مقصر شناخته شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه اتوبوس حامل زائران امام رضا (ع) که از هشتگرد کرج عازم مشهد مقدس بودند در کیلومتر 21 جاده دامغان به شاهرود در کنار جاده برای استراحت متوقف شده بود که یک دستگاه کامیون از پشت به اتوبوس برخورد کرد و به علت شدت برخورد هر دو دستگاه دچار آتش سوزی شدند.

فرمانده پلیس راه استان سمنان با یادآوری اینکه خستگی و خواب آلودگی مهمترین علل بروز چنین حوادث ناگواری است، از رانندگان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به نکات ایمنی برای حفظ جان خود و سرنشینان حتما پس از مدتی رانندگی استراحت کنند.

رضوی خبیر گفت: پنج نفر از مجروحان این حادثه در بیمارستان ولایت دامغان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و هم اکنون نیز سه نفر دیگر در این بیمارستان بستری هستند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه شش نفر از مصدومان این حادثه نیز که در بیمارستان شاهرود بستری بوده اند هم اکنون مرخص شده اند تصریح کرد: 9 نفر از مصدومان انتقال یافته به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری همچنان تحت درمان قرار دارند و خوشبختانه تاکنون به تعداد تلفات این حادثه افزوده نشده است.

در پی برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس حامل زائران حرم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) که از استان البرز به سمت مشهد مقدس در حال حرکت بودند، 11 نفر کشته و 22 نفر مجروح شدند.

کد خبر 2206290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha