۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

محمدی:

اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف استان مرکزی/ 146 نفر دچار حادثه شدند

اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف استان مرکزی/ 146 نفر دچار حادثه شدند

اراک-خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف و کولاک در این استان خبر داد.

 محمد محمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر افزود: این افراد در 24 ساعت شبانه روز گذشته به دلیل بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی مختلف استان گرفتار شدند که با امداد رسانی به موقع نجات یافتند.

وی اضافه کرد: صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور اراک-ازنا راننده کامیون مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه طی مدت مذکور 50 مسافر اسكان داده شدند، گفت: تعداد كل حوادث در شبانه روز گذشته 10 مورد بوده است.

در اين حوادث 146 نفر دچار حادثه شدند

محمدی با اشاره به اینکه در اين حوادث صد و 46 نفر دچار حادثه شدند، اضافه کرد: از این تعداد 10 نفر از مسافران در محورهای ساوه، 20 نفر در محور  دلیجان_سلفچگان و 20 نفر در محور اراک_شازند گرفتار برف و کولاک شده بودند.

وی با بیان اینکه در این مدت 20 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور دلیجان-سلفچگان نیز با امدادرسانی به موقع رها سازی شدند، اظهار کرد: پنج مسافرحادثه دیده نیز توسط امدادگران جمعیت هلال احمر این استان به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی اسکان اضطراری، امداد و کمک های اولیه و نجات و رها سازی را از برنامه های اولویت دار نیروهای امدادی این جمعیت در اجرای طرح زمستانه عنوان کرد.

محمدی با اشاره به اینکه طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان مرکزی از 20 آذر امسال با همکاری سایر دستگاه ها آغاز شد، تصریح کرد: این طرح با فعالیت 10 پایگاه ثابت، هفت پایگاه سیار و یک پایگاه کوهستان آغاز شده و تا 20 اسفند سال جاری ادامه دارد.
 

کد خبر 2206205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha