۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

پیمان اکبری:

حاشیه امنیتی برای تیم‌ها وجود ندارد/ شرایط پیکان مثل گذشته نیست

حاشیه امنیتی برای تیم‌ها وجود ندارد/ شرایط پیکان مثل گذشته نیست

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن رقابتهای لیگ برتر گفت: افزایش سطح فنی لیگ برتر والیبال در سال جاری به گونه‌ای است که هیچ تیمی از حاشیه امنیت برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان اکبری در ارزیابی خود از دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال خاطرنشان کرد: تیم‌های لیگ برتری امسال بازی‌های جذابی ارائه کردند و نتایج به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نبود.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی تیم‌ها دست به هر کاری می‌زدند که پیروز شوند، گفت: اینکه هر کاری انجام دهید تا پیروز میدان شوید کار مناسبی نیست. باید به گونه‌ای باشد که تیم‌ها بر اساس قوانین بازی کنند و به پیروزی دست یابند.

سرمربی تیم پیکان ضمن ابراز رضایت از عملکرد کلی ناظران و داوران در دور رفت لیگ برتر گفت: البته یک خواهش از آنان دارم. خواهش من این است که تمام تلاش خود را برای انجام بازی‌ها به نحو شایسته انجام دهند. زمان برگزاری برخی دیدارها تغییر می‌کرد که این کار برنامه تیم‌ها را به هم می‌زد.

اکبری درباره عملکرد تیم پیکان در دور رفت این رقابتها گفت: در اوایل فصل مشکلات و مصدومیت‌هایی داشتیم که در اواخر فصل حل شد و در دور برگشت اگر مشکل جدیدی پیش نیاید، به شرایط بهتری خواهیم رسید. البته عملکرد پیکان در مرحله مقدماتی امسال مانند سال گذشته نخواهد بود و تنها صعود به مرحله پلی‌آف مهم است.

وی تاکید کرد: این به این معنا نیست که پیکان نمی‌خواهد مانند یک مدعی بازی کند، زیرا پیکان فعلی به دلیل محدویت‌های مالی مانند سال‌های گذشته نیست که بتوان از آن با عنوان تیم سوم جهان یاد کرد.

کد خبر 2206445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha