۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۱۴

حسن بیگی:

مسئولان هسته گزینش باید با هوشیاری و دقت بالا نسبت به جذب نیروهای خود اقدام کنند

مسئولان هسته گزینش باید با هوشیاری و دقت بالا نسبت به جذب نیروهای خود اقدام کنند

اراک - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی هسته گزینش را آستانه ورود مردم به بدنه دولت دانست و گفت: مسئولان هسته گزینش باید با هوشیاری و دقت بالا نسبت به جذب نیروهای خود اقدام کنند چرا که سلامت نهادهای دولتی کشور و استان در گرو سلامت این حوزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی ظهر یکشنبه با بیان این مطلب در نشست هسته های گزینش دستگاه های اجرایی استان مرکزی به مناسبت به گرامیداشت سالروز تاسیس هسته گزینش به فرمان امام(ره) افزود: رعایت حقوق مردم اصل مهم و اساسی کار گزینشگران است و فعالین این عرصه باید طبق قانون و با در نظر گرفتن حق و حقیقت نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.

وی با بیان این که کارکنان هسته گزینش مسوولیت سنگینی در قبال حفظ و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برعهده دارند گفت: گزینشگران باید از هرگونه تصور ذهنی و خصی در انجام رسالت خطیر خود خودداری کرده و در کار خود همواره خدا را در نظر داشته باشند.

حسن بیگی ادامه داد: احقاق حق و توجه به حقوق مردم که مشخصه  اصلی کار گزینشگران است از حساسیست بالایی برخوردار است.

گزینشگران نباید تجسس را جایگزین تفحص کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در ادامه با تاکید بر این که گزینشگران نباید تجسس را جایگزین تفحص کنند افزود: گزینشگران نباید تجسس را جایگزین تفحص کنند، چرا که تجسس باعث نفوذ در زندگی شخصی افراد می شود.

حسن بیگی با بیان این که  گزارشگران باید از تجسس دوری جویند گفت: هسته گزینش باید تفحص را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز خود در مورد افراد به تفحص و تحقیق بسنده کنند.

وی افزود: گزینش همچون چشمی بینا برای مدیریت ها درخدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده وگزینشگران باید در جهت تحقق اهداف ارزشمند و اندیشه های ناب امام راحل بیش از گذشته کوشا باشند.

وجود افراد انقلابی عامل حفظ و تداوم هسته گزینش

معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان مرکزی  در ادامه وجود افراد انقلابی را عامل حفظ و تداوم هسته گزینش برشمرد و گفت: مسوولان هسته گزینش باید در خصوص جذب نیروهای جدید به این حوزه به این موارد حساس نیز توجه ویژه داشته باشند.

مدیر هسته گزینش استانداری مرکزی نیز در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس هسته گزینش به فرمان امام راحل در 15 دیماه گفت: در حال حاضر استانداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و کمیته امداد در استان مرکزی دارای هسته گزینش مستقل هستند.

حمیدی نسب افزود: هسته گزینش استانداری برای سومین بار متوال در پی بازرسی های صورت گرفت جز سه  هسته گزینش برتر انتخاب شده است.

وی یادآور شد: 70 درصد گزینش های صورت گرفته توسط هسته گزینش استانداری برای جذب نیروهای شهرداریها و دهیاریها صورت می گیرد.

در پایان این نشست تعدای از گزینشگران هسته های گزینش دستگاه های دولتی استان مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 2208465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha