۱۹ دی ۱۳۹۲، ۷:۵۷

نجفی خبر داد؛

نخستین همایش بسیج و رسانه در بوشهر برگزار می‌شود

نخستین همایش بسیج و رسانه در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: نخستین همایش بسیج و رسانه در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نجفی چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج رسانه یکی از نهادهای تاثیرگذار در بهبود تعامل و همکاری و همراهی رسانه‌ها است که این نهاد با حضور جمع کثیری از خبرنگاران استان بوشهر در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: از مهمترین اهداف بسیج رسانه می‌توان به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در جامعه رسانه اشاره کرد و  کمک به تشکیل و تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابله با موج مخرب جنگ نرم از ماموریت‌های بسیج رسانه است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از تلاش این نهاد برای ترویج فضیلت‌های معنوی و اخلاق اسلامی و تامین روحیه نهادی و فرهنگ مقاومت در میان اصحاب رسانه خبر داد و افزود: نقش‌آفرینی و حمایت از نهضت نظریه‌پردازی و تولید علم در عرصه ارتباطات و رسانه مبتنی بر جهان‌بینی اسلامی از مهمترین اهداف سازمان بسیج رسانه است.

وی از برگزاری  کارگاه‌های مهارتی پیشرفته در حوزه رسانه‌های خبری و همچنین تورهای آموزشی هدفمند برای اهالی رسانه توسط این سازمان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: همه تلاش خود را برای ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه به کار خواهیم گرفت.

نجفی در ادامه به برگزاری همایش بسیج و رسانه در روز شنبه 21 دی‌ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر اشاره کرد و بیان داشت: این همایش با حضور نخبگان و فعالان عرصه رسانه‌ در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‌شود.

وی در ادامه از حضور دکتر زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این همایش خبر داد و افزود: تمثال مبارک شهید غلامرضا رهبر شهید شاخص بسیج رسانه در این آئین رونمایی و از فعالان عرصه رسانه که بیشترین همکاری را با این سازمان داشته‌اند تجلیل می‌شود.

کد خبر 2210857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha