۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۴۳

دراگان اسکوچیچ:

شایسته پیروزی بودیم/ از کار کردن در انزلی راضی‌ام

شایسته پیروزی بودیم/ از کار کردن در انزلی راضی‌ام

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه بازیکنان تیمش با تمرکز بالا برابر مس بازی کردند، گفت: شایسته پیروزی برابر مس کرمان بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از پیروزی این تیم برابر مس کرمان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این بازی زیبا، خوشبختانه به 3 امتیاز مهم دست یافتیم. بازیکنان ملوان در این بازی با تمرکز بالا بازی کردند و شایسته پیروزی بودند.

وی با بیان اینکه خوشحال ا‌ست با این بازیکنان کار می‌کند، افزود: گل‌های‌مان در این بازی روی حرکات تمرین شده به ثمر رسید و در نهایت توانستیم بعد از مدت‌ها در خانه به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه زنیدپور آماده نیست اما شرایطش بهتر شود، ادامه داد: از این به بعد به بازی با سایپا و پیروزی در آن مسابقه مهم‌ فکر می‌کنم. هرچند گوشه چشمی به بالای جدول دارم اما بازی به بازی جلو می‌رویم تا به هدف‌مان برسیم.

وی در مورد اینکه چرا از تعویض فقیری پشیمان شد، تاکید کرد: او در دقایقی خوب بازی نکرد و تصمیم به تعویضش گرفتم اما خودش را پیدا کرد و توانست گل دوم تیم را هم به ثمر برساند. ضمن اینکه دغاغله هم بعد از یک فصل در پست رافخوایی بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

اسکوچیچ در پایان در خصوص تشویق شدنش بعد از این بازی از سوی هواداران ملوان هم گفت: در ابتدای فصل فشار زیادی از سوی تماشاگران به من وارد شد اما امروز ارتباط خوبی با آنها پیدا کرده‌ام و از کار کردن در انزلی راضی‌ام.

کد خبر 2212403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha