۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۴۱

حنیف عمران‌زاده: 

برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خوانیم/ تا آخر فوتبالم در استقلال می‌مانم

برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خوانیم/ تا آخر فوتبالم در استقلال می‌مانم

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش با پیروزی برابر استقلال صنعتی خوزستان به صدر جدول بازگشت، گفت: شرایط دربی، با همه دیدارها متفاوت است و برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خوانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران‌زاده پس از پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر صنعتی خوزستان، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه توانستیم با پیروزی در این بازی به صدر جدول باز گردیم، هرچند به دلیل بارش باران زمین ورزشگاه آزادی کیفیت لازم را نداشت.

وی در مورد اینکه پیروزی در این بازی به استقلال کمک می‌کند تا در دربی برنده شود، اظهار کرد: شرایط دربی، با سایر دیدارها متفاوت است. البته ما چه کری داریم که برای پرسپولیسی‌ها بخوانیم. البته هدف‌مان این است در آن بازی هم پیروز شده و به صدرنشینی خود در جدول لیگ ادامه دهیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا بازی با پرسپولیس، دیداری سخت است اما پیروزی در آن مسابقه می‌تواند عاملی برای نزدیک شدن استقلال به قهرمانی در لیگ باشد.

عمران‌زاده در مورد جدایی نکونام و منتظری از استقلال تاکید کرد: جدایی بازیکنان به نظر سرمربی و مدیران باشگاه بستگی دارد اما من تا آخر دوران فوتبالی‌ام در استقلال می‌مانم. همچنین باید از مدیرعامل و سرمربی تیم تشکر کنم که می‌روند برای بازیکنان پول قرض می‌کنند.

کد خبر 2212440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha