۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳

اکبر ایرانمنش در گفتگو با مهر:

تغییر مجدد کادر فنی مس در دستور کار نیست/ هیات مدیره باید تصمیم بگیرد

تغییر مجدد کادر فنی مس در دستور کار نیست/ هیات مدیره باید تصمیم بگیرد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تاکید بر این نکته که نگرانی در خصوص وضعیت این تیم همچنان وجود دارد در خصوص تغییرات احتمالی کادر فنی مس گفت: فعلا این موضوع در دستور کار نیست.

اکبر ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار این تیم برابر ملوان بندرانزلی در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بیان کرد: از نتیجه که راضی نیستیم و باید عنوان کنم کیفیتی که در زمین ارایه شد هم برای ما رضایت بخش نبوده است. بچه‌ها به آن قول و قرارهایی که در خصوص بهبود وضعیت تیم گذاشته بودند عمل نکردند.

وی اضافه کرد: در طول بازی تیمی که بتواند از اشتباهات حریف استفاده کند برنده خواهد بود. متاسفانه اشتباهات مکرری داشتیم و به نظرم در این زمینه کم کاری صورت می‌گیرد. ما نباید این اشتباهات را در مرتکب شویم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص روند این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: تا هفته قبل بر اساس نتایجی که تیم‌ها در نیم فصل دوم کسب کردند جزو تیم های هفتم و هشتم بودیم ولی این هفته شکست خوردیم و اوضاع همانطور که نگران کننده بود باقی مانده است.

ایرانمنش در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تغییرات مجدد در کادر فنی این تیم وجود دارد، گفت: در این باره هیات مدیره باید تصمیم گیری کند. فعلا تغییر مجدد کادر فنی در دستور کار نیست ولی در هر صورت این موضوعی است که هیات مدیره باید درباره آن به جمع بندی برسد و تصمیم گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: ما هر آنچه که از دستمان بر می‌آمد برای تیم انجام دادیم. بعد از هر برد تشویق‌های خوبی داشتیم و تیم را همه جوره مورد حمایت قرار دادیم با این حال توبیخ و جریمه در دستور کار نبوده است ولی این موضوع را هم هیات مدیره تصویب کند در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

کد خبر 2212713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha