۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵

سرهنگ حسنی خبر داد:

پنج کشته در حوادث رانندگی اراک در 24 ساعت گذشته

پنج کشته در حوادث رانندگی اراک در 24 ساعت گذشته

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشته و زخمی شدن 11 نفر در حوادث رانندگی در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

سرهنگ حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان پنج کشته و شش مجروح برجای گذاشت، افزود: این حوادث در 24 ساعت گذشته بر اثر وقوع سه تصادف رانندگی در محورهای خمین- دلیجان، آزاد راه ساوه - همدان و توره - شازند، رخ داه است.

وی با بیان اینکه رعایت قانوان و مقرارت راهنمایی و رانندگی سبب جلوگیری از بروز بسیاری از این مشکلات می شود، ادامه داد: اگر هموطنان به این قوانین احترام بگذارند جان خود و دیگران را از خطر مرگ نجات می دهند.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه حادثه محور خمین - دلیجان بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با سواری تویوتا رخ داد است، ادامه داد: در جریان این سانحه، راننده و سرنشین خودروی تویوتا جان خود را از دست دادند و سه سرنشین مینی بوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه علت این حادثه دلخراش، عدم رعایت قانون توسط هر دو راننده بوده است، ادامه داد: به دلیل انحراف به چپ در جاده لغزنده این حادثه به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: در فصل سرما و در جاده های لغزنده رانندگان باید بیشتر مراقب باشند و با رعایت قانوان سفر بی خطری را داشته باشند.

این مسوول با بیان اینکه حادثه محور آزاد راه ساوه - همدان نیز بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با پژو به وقوع پیوست ، بیان کرد: در این سانحه نیز دو سرنشین خودروی پژو جان خود را از دست دادند و دو سرنشین مینی بوس مجروح شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه نیز بی احتیاطی و ناتوانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، ادامه داد: رانندگان باید علاوه بر رعایت قانوان و مقررات راهنمایی و رانندگی توانایی لازم را در کنترل وسیله نقلیه خود نیز داشته باشند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه تصادف محور توره - شازند بر اثر برخورد کامیون با یک دستگاه پراید رخ دا، بیان کرد: در این سانحه یکی از سرنشینان خودروی پراید کشته و یک نفر مجروح شد وعلت این حادثه نیز بی احتیاطی خودروی پراید به دلیل توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه و سرعت غیرمجاز در جاده لغزنده بوده است.

کد خبر 2212874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha