۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۲۴

شهاب‌الدین عزیزی خادم:

باید برای گرفتن حق واقعی فوتبال تلاش کنیم/ منتظر بسته حمایتی دولت هستیم

باید برای گرفتن حق واقعی فوتبال تلاش کنیم/ منتظر بسته حمایتی دولت هستیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه همه ما و کسانی که فوتبال ایران را دوست دارند موظفند فدراسیون و تیم ملی را حمایت کنند، گفت: باید با تعامل جمعی که برآمده از مجمع انتخابی است، حقوق فوتبال را بگیریم که شامل حق پخش تلویزیونی هم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب‌الدین عزیزی خادم در مراسم رونمایی از تنها سامانه رسمی مخابراتی فوتبال ایران، گفت: حقوق فوتبال به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، تیم های ملی و همه باشگاهها تعلق دارد و در آستانه جام جهانی 2014 باید برای گرفتن حق واقعی فوتبال تلاش کنیم.

وی ادامه داد: باید با تعامل جمعی و همبستگی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که برآمده از مجمع انتخابی است، حقوق فوتبال را بگیریم که شامل حق پخش تلویزیونی هم می‌شود. در آمدی که از این راه کسب خواهد شد، باید به شکوفایی فوتبال در همه مناطق کشور به خصوص مناطق محروم کمک کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: باید کاری کنیم تا آیندگان به خوبی از ما و عمکردمان یاد کنند. فدراسیون فوتبال هیچ چالشی با شخص یا گروهی ندارد و امیدواریم دولت پیش از جام جهانی با یک بسته حمایتی ویژه به فدراسیون فوتبال، در راه آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی برای جام جهانی کمک کند.

عزیزی خادم در پایان گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان داشتیم، آنها اعلام کردند به عنوان متصدی ورزش کشور از فدراسیون فوتبال و تیم ملی حمایت کنند. در حال حاضر همه ما و کسانی که فوتبال ایران را دوست دارند موظف و مکلفند که فدراسیون و تیم ملی را حمایت کنند.

در پایان جلسه علی کفاشیان، مهدی تاج، شهاب‌الدین عزیزی خادم و محمدرضا ساکت از مدیران عامل پیشین باشگاه‌های تراکتورسازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، ملوان بندر انزلی، مس کرمان و سپاهان اصفهان تجلیل کردند که در این بین زینی‌زاده، ابراهیمی و درودگر در جلسه حاضر بودند و شهبازی و رحیمی نمایندگانشان را به جلسه فرستاده بودند.

پس از پایان جلسه سهیل مهدی کارگاه استفاده از سامانه رسمی مخابراتی فوتبال ایران را برای مدیران IT و انفورماتیک باشگاه‌ها برگزار کرد.

کد خبر 2213786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha