۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۱۱

دفاع صمد مرفاوی از مجید جلالی؛

مجید جلالی نباید زیر پا له شود/ از عقب نشینی تراکتورسازی استفاده کردیم

مجید جلالی نباید زیر پا له شود/ از عقب نشینی تراکتورسازی استفاده کردیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه مجید جلالی نباید زیر پا له شود و این همه توهین به او درست نیست، گفت: به خاطر کسب یک امتیاز خوشحالم اما راضی نبودم یک امتیاز ما در روزی رقم بخورد که به همکارم در تیم تراکتورسازی این همه توهین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی پس از تساوی یک بر یک تیم صبای قم در خانه تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به شناختی که از تیم تراکتورسازی داشتیم، می‌دانستیم این تیم همیشه در زمین خودش مشکل فنی داشته و بیشتر امتیازات خود را در خارج از خانه گرفته است. ما یک امتیاز از این تیم گرفتیم اما راضی نبودم این یک امتیاز همراه با توهین تماشاگران به همکارم باشد. 

وی افزود: تراکتورسازی خط حمله سریعی دارد و از این رو ما عمق دفاع خود را تقویت کردیم و با تجمع در زمین خودی مانع از حملات تراکتورسازی شدیم و تمام حرکات آنها را کنترل کردیم.

سرمربی صبای قم اضافه کرد: تیم ما می‌توانست در نیمه نخست هم عملکرد بهتری داشته باشد زیرا در این نیمه حریف هیچ برنامه‌ای برای مقابله با حرکات تیمی ما نداشت. ما در نیمه دوم روی اشتباه بازیکن خود که در پوشش دفاعی تاخیر داشت، گل خوردیم اما بلافاصله بازی را در اختیار گرفتیم. اما در سوی مقابل تراکتورسازی به خاطر فشار روحی که داشت عقب نشینی کرد. ما توانستیم از این موضوع برای رسیدن به گل تساوی استفاده کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آنها در این بازی برنامه‌های تاکتیکی مدنظر کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کردند و در هر دو نیمه نمایش خوبی داشتند. خدا را شکر می‌کنم توانستیم با نتیجه خوبی این بازی سخت را به پایان برسانیم.

مرفاوی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیمش در بازی‌های آینده لیگ برتر یادآور شد: شرایط تیمی ما هفته به هفته از نظر فنی بهتر می‌‎شود و ما به تدریج به کیفیت فنی خوبی می‌رسیم. امیدوارم هفته‌های بعدی شرایط ما بهتر شده و هماهنگ‌تر بازی کنیم تا در لیگ بمانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تماشاگران تبریزی در فوتبال ایران نمونه هستند، اظهار کرد: من همیشه این را گفته‌ام که تماشاگران تبریزی بهترین‌ها در فوتبال ایران هستند اما برای من ناراحت کننده این است که اگر تیمی یا هوادارانش یک مربی را نمی‌خواهند، چرا نباید به شکلی مودبانه این موضوع را ابراز کنند. من امروز تعجب کردم که چرا به یک مربی این همه توهین می‌شود. ما مربیان خانواده داریم و آنها از طریق تلویزیون این موارد را می‌بینند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: این همه توهین نه در شان جلالی، نه در شان هواداران تراکتورسازی و نه شایسته فوتبال ماست. ما که ادعای فرهنگی بودن را داریم، باید در تمام زمینه‌ها فرهنگ داشته باشم و صبر و حوصله‌مان بیشتر شود. من امروز از نظر فنی رقیب آقای جلالی بودم، اما از توهین‌هایی که به او شد، خیلی ناراحت شدم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل حمایت او از مجید جلالی چیست، تصریح کرد: آقای جلالی یک مربی با شخصیت، مودب و آرام است که هیچگاه اهل حاشیه هم نبوده است. او نباید زیر پا له شود و این همه توهین به او واقعا درست نیست. من در تیم بزرگی مانند استقلال مربی بودم و این شرایط را از نزدیک لمس کردم و به نظر من آقای جلالی نباید بعد از استعفای خود دوباره به تراکتورسازی برمی‌گشت. من اینجا از مقام یک مربی فوتبال و همکار خودم دفاع می‌کنم و در واقع این جملات من در دفاع از جامعه مربیان است و کاری به تماشاگران تبریزی ندارم.

مرفاوی در پایان گفت: تراکتورسازی تیمی مردمی بود و این تیم مال مردم است، پس هیات مدیره باشگاه باید یک رابطه خوب بین کادرفنی، بازیکنان و تماشاگران ایجاد کند. من باز هم از یک مربی که مورد توهین قرار گرفته است دفاع می‌کنم.

کد خبر 2216032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha