۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲

 نماینده ویژه دبیرکل حزب الله لبنان در کنفرانس وحدت:

خطر واقعی این است که  جنایات تکفیری ها با نام اسلام در جهان منتشر می شود/هدف تکفیری ها نابودی امت اسلامی است

خطر واقعی این است که  جنایات تکفیری ها با نام اسلام در جهان منتشر می شود/هدف تکفیری ها نابودی امت اسلامی است

نماینده ویژه دبیرکل حزب الله لبنان امروز در مراسم افتتاحیه بیست وهفتمین کنفرانس وحدت اسلامی با بیان خطرات تکفیری ها در منطقه گفت: خطر واقعی این است که تمام این جنایات بنام اسلام و نام مقدس پیامبر اکرم(ص) انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علامه سید ابراهیم امین السید، نماینده ویژه دبیرکل حزب الله لبنان امروز 27 دی ماه در مراسم افتتاحیه بیست وهفتمین کنفرانس وحدت اسلامی با اشاره به کشتار مردم بی گناه در سوریه گفت: کسانی که در سوریه دست به کشتار مردم بی گناه می زنند، می خواهند میان اهل سنت یا شیعه و در اصل میان یک مذهب واحد اختلاف ایجاد کنند. آنچه آنان می خواهند، نابودی امت اسلامی است.
 
وی با اشاره به اشغالگری های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی افزود: آمریکا و صهیونیسم با ایجاد اختلاف و درگیری در سوریه سعی می کنند اذهان عمومی جهان را از مسئله فلسطین و قدس دور سازند. هدف آنان این است که فلسطین و قدس از صفحه روزگار محو شود.
 
 
علامه امین السید در ادامه افزود: برخی به اشتباه تصور کرده اند که حزب الله در مسائل سوریه دخالت می کند، اما باید به آنان پاسخ داد که حضور حزب الله در منطقه برای این است که فلسطین به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی نیفتد.
 
 
وی افزود: ما در جنگ پَستی هستیم که پیروزی های اقتصادی، علمی و فرهنگی امت اسلامی را نشانه گرفته است. خطر واقعی این است که تمام این جنایات بنام اسلام و نام مقدس پیامبر اکرم(ص) انجام می شود. آنان تصویر اسلام را مشبه کرده و بد جلوه داده اند. این مسئله بسیار خطرناک است که ما باید در برابر آن هوشیار باشیم.
 
 
امین السید از مجامع علمی جهان اسلام خواست تا با شجاعت کافی مواضع صریحی در برابر دشمنان اسلام اتخاذ کنند و برای حفظ اسلام به پا خیزند.
 
وی در پایان سخنانش تصریح کرد: اگر می خواهیم در برابر تکفیر بایستیم باید اقدامی کارآمد در برابر دشمنان امت اسلامی داشته باشیم. همه امت اسلامی باید در این راستا خیزش خود را ادامه دهند زیرا که آنان آینده ساز جهان اسلام هستند.
کد خبر 2216295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha