۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۱۰

حجت‌الاسلام ایزدپناه:

فرهنگ و هنر دغدغه همیشگی من است/ انجام 32 کار منحصر به فرد

فرهنگ و هنر دغدغه همیشگی من است/ انجام 32 کار منحصر به فرد

قم - خبرگزاری مهر: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، توجه به فرهنگ و هنر را دغدغه همیشگی خود بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه صبح دوشنبه در مراسم معارفه خود با ذکر روایتی از امام صادق(ع) در منزلت و رسالت قم اظهار کرد: خدمت فرهنگی در این استان افتخاری برای بنده است و همه مسئولان باید به این نعمت بزرگ مباهات کنند.

وی افزود: طبق روایت امام صادق (ع) سیر کمالات و معرفت از قم به سراسر دنیا سرازیر می‌شود به گونه‌ای که کسی نیست که علم و دین اهل بیت به او نرسیده باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه تمامی ابزار بیان و انتقال این فرهنگ در دست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیما است، بر لزوم بهره مندی از ظرفیت علما و مراجع عظام تقلید تاکید کرد و گفت: هم مراجع اهل قلم و کتابت هستند و این افتخاری است که نصیب همه متولیان فرهنگ و هنر کشور شده است.

وی فرهنگ و هنر را دغدغه همیشگی خود دانست و افزود: دغدغه من در پرتو آموزه‌ها و تعالیم آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و برادران حکیمی که باب قرآن را مقام معظم رهبری و باب معارف و روایات و احادیث را برادران حکیمی در ذهن من گشوده‌اند، در طول سه دهه اخیر همیشه دغدغه من بوده است.

حجت الاسلام ایزدپناه افزود: در طول سه دهه گذشته سعی کرده‌ام در حوزه، کارهایی که دیگران انجام نمی‌دهند را دنبال کنم؛ کارهایی که نام نداشت ولی زحمت زیادی داشت که تعداد این فعالیت‌ها 32 مورد است.

وی با ذکر دو رویکرد خود در قوه قضائیه تاکید کرد: حوزه دین، بین الملل و فضای مجازی ظرفیت عظیمی دارند که می‌توانند در خدمت فرهنگ ناب تشیع قرار گیرند و دیگری حوزه فرهنگی و استفاده از ظرفیت ابزارهای فرهنگی و قراردادن آن در خدمت پیام ناب تشیع و معارف اهل بیت(ع) مورد توجه بنده است.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: خوشبختانه هم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم در استان قم جمعی فرهیخته، متدین، ‌معتقد به فرهنگ ناب تشیع، دغدغه‌مند نسبت به پاسداری رسالت خون شهیدان و عارف به مقتضیات دین و فرهنگ شکل گرفته که این فرصت مغتنمی است.

کد خبر 2217757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha