۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۲۹

دبیر پس از انتخاب به عنوان نایب رئیس:

امیدوارم مثمرثمر باشم/ از چند خوان گذشتم تا به انتخابات کمیته المپیک رسیدم!

امیدوارم مثمرثمر باشم/ از چند خوان گذشتم تا به انتخابات کمیته المپیک رسیدم!

نایب رئیس دوم کمیته ملی المپیک با ابراز امیدواری از اینکه بتواند در پست جدید مثمرثمر باشد گفت: از چند خوان گذشتم تا بتوانم در انتخابات شرکت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر بعد از اینکه به عنوان نایب رئیس دوم کمیته ملی المپیک انتخاب شد اظهار داشت: انتخابات کاملا دموکراتیک و آزادانه برگزار شد و برخلاف اینکه اینگونه تلقی می شد که دخالت هایی می شود اما هرگز چنین نشد.

وی ادامه داد: از وزیر ورزش و اعضای هیات رئیسه قبلی به خاطر اینکه اجازه ندادن مجمع انتخاباتی به حاشیه برود کمال تشکر را دارم. جو مجمع طوری بود که هیچکس نمی دانست دیگری به چه کسی رای می دهد.

دبیر با بیان اینکه در دقیقه 90 به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران کاندیدای حضور در انتخابات شدم تصریح کرد: از سه - چهار مرحله و به نوعی از چند خوان گذشتم تا توانستم کاندیدا شوم و در انتخابات شرکت کنم. البته قصدم این بود که کاندیدای خزانه داری شوم اما به خاطر برخی محدودیت ها برای نایب رئیسی کاندیدا شدم.

نایب رئیس جدید کمیته ملی المپیک تاکید کرد: من صبر و قدرت پاسخگویی و مسئولیت پذیری را دارم چون به داشتن مسئولیت عادت کرده ام. امیدوارم در این پست هم بتوانم مثمرثمر بوده و پرچم کشورم را بالا ببرم.

دبیر با بیان اینکه در واقع 10 روز از حضورش در جریان کمیته المپیک می گذرد در مورد برنامه های مورد نظرش گفت: اول باید کاری کنیم که یک نظام مدیریتی خوب ایجاد شد. اولویت ما باید المپین ها و فدراسیون ها باشند و اینکه روی بازیهای آسیایی و بازی های المپیک تمرکز کنیم. در کل به روسال قبلی خسته نباشید می گویم.

کد خبر 2218107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha