۳۰ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۰۴

مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک؛

مشحون و پولادگر عضو هیات اجرایی شدند

مشحون و پولادگر عضو هیات اجرایی شدند

رای گیری برای اعضای جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای دوره 4 ساله آینده، با عضویت مستقیم مشحون و پولادگر و رقابت 8 نامزد دیگر در مرحله دوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رای‌گیری برای انتخاب اعضای جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای 4 سال آینده امشب در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد تا از بین 18 عضو شرکت کننده، 6 نفر به عضویت هیات اجرایی در آیند.

محمد علی آبادی رئیس پیشین کمیته ملی المپیک پیش از اعلام آرا، گفت: "افرادی که بالای 31 رای بیاورند، مستقیما به عضویت هیات اجرایی کمیته ملی در می‌آیند اما کسانیکه زیر این تعداد رای بیاورند، به مرحله دوم خواهند رفت."

در این بین محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال و محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو با 32 رای بصورت مستقیم به عضویت هیات اجرایی در آمدند اما سایر نفرات به مرحله دوم رفتند. در این بین علی کفاشیان 30 رای آورد که یک رای برای عضویت مستقیم در هیات اجرایی کم داشت.

علی کفاشیان، فضل‌الله باقرزاده، رسول خادم، محسن رضوانی، محمد علیپور، احمد ناطق نوری، سیدمهدی هاشمی و محمدعلی صبور به مرحله دوم رفتند که از بین آنها 4 نفر برای هیات اجرایی انتخاب خواهد شد.

 

کد خبر 2218127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha