۳۰ دی ۱۳۹۲، ۲۱:۱۹

گودرزی پس از پایان مجمع انتخاباتی:

فضای انتخابات بسیار دموکراتیک بود/ باید عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم

فضای انتخابات بسیار دموکراتیک بود/ باید عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از عملکرد بهرام افشارزاده و تمکین او از قانون، گفت: فضای این انتخابات بسیار دموکراتیک بود، هرچند میل داشتم تمام کسانیکه علاقمند به انتخاب شدن بودند، در این مجمع حضور می‌یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک خطاب به حاضران در نشست ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من به جامعه ورزش و مدیران بزرگوار، به خاطر سعه صدر و رعایت آداب و اخلاق اسلامی تبریک می‌گویم که اینگونه در متن قرار گرفته و تحت تاثیر حواشی نبودند.

وی افزود: امروز دیدیم اخلاق متبلور شد، تلاش من این بود تا با رعایت همه مسائل، مانع از بی اخلاقی شوم و دیدیم سایر دوستان نیز همین رویه را در پیش گرفتند. البته برخی حواشی که دیده می‌شود، جزو جوهره ورزش و این جامعه نیستند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه یکی از نکاتی که باید تکریم شود، فضای بسیار دموکراتیک این جلسه بود، ادامه داد: من میل داشتم تمام کسانیکه علاقمند به انتخاب شدن بودند، در این مجمع حضور می‌یافتند زیرا همه به دنبال تعالی ورزش کشور هستند.

گودرزی در ادامه تاکید کرد: اگر آن کدورت‌ها رفع می‌شد تا همه در این رقابت حضور می‌یافتند خیلی بهتر بود. من امیدوارم اعضای جدید کمیته ملی المپیک شرایطی را فراهم کنند تا همه دست اندکاران ورزش بتواند در انتخابات این کمیته شرکت کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز دیدیم بزرگانی مانند افشارزاده، مقابل قانون تمکین می‌کنند و ما جلوی ایشان سر فرود می‌آوریم. این اتفاق هیچگاه فراموش نمی‌شود. البته باید تلاش کنیم که این عقب افتادگی به خاطر تاخیر در انتخاب وزیر و اعضای جدید کمیته ملی المپیک را جبران کنیم تا جایگاه ورزش را حفظ کرده و آن را ارتقا بخشیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از رسانه‌های خبری به خاطر پوشش مطلوب مجمع کمیته ملی المپیک و پرهیز از حواشی گفت: امیدوارم افرادی که در این مجمع انتخاب شدند، قدر آرا را بدانند و به اعتماد عصاره ورزش کشور که به آنها رای دادند، پاسخ مثبت دهند. 

کد خبر 2218156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha