۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۴۰

محمد علیپور :

فضای انتخابات کمیته المپیک صمیمی بود/ مدیران باتجربه عصای دست ورزش هستند

فضای انتخابات کمیته المپیک صمیمی بود/ مدیران باتجربه عصای دست ورزش هستند

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی که در انتخابات کمیته ملی المپیک به عضویت هیات اجرایی در آمد تاکید کرد: فضای انتخابات کمیته ملی المپیک کاملا صمیمی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علیپور ضمن بیان مطلب یاد شده گفت: خوشبختانه افراد باتجربه در این انتخابات موفق به کسب آرا شدند که امید است در پرتو همدلی بتوانند عصای دست وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشند و در آستانه رقابتهای مهم پیش رو از جمله بازی‌های آسیایی اینچئون، جان تازه‌ای در کالبد ورزش کشور بدمند.

وی افزود: انتخابات کمیته ملی المپیک در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد و افرادی برگزیده شدند که از جنس ورزش هستند و عمق و ژرفای مسائل ورزشی را بخوبی می‌شناسند. کیومرث هاشمی یک مدیر حاذق و نو اندیش است که تجربه و دانش خوبی در عرصه ورزش دارد و حضور ایشان در راس کمیته ملی المپیک را باید بi فال نیک گرفت.

علیپور ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات بهرام افشارزاده که سال‌ها در کمیته ملی المپیک و ورزش کشور منشا خدمت بود، انتخاب شاهرخ شهنازی را به عنوان دبیر کمیته ملی المپیک یک حرکت نوین دانست و ابراز امیدواری کرد که وی بتواند این راه خطیر را بخوبی طی کند.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، انتخاب رسول خادم و علیرضا دبیر دو قهرمان نامی المپیک و جهان را نیز مایه مباهات جامعه ورزش کشوردانست و گفت: حضور این دو قهرمان و چهره صاحب نام ورزشی بی شک می‌تواند، خونی تازه در شریان‌های کمیته ملی المپیک تزریق کند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بخش دیگری از گفتگوی خود با سایت این فدراسیون ضمن قدردانی از اقدامات مثبت ورزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشبختانه در سایه مدیریت خوب محمود گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان، همگرایی و وفاق در کمیته ملی المپیک و این وزارتخانه حاکم شده و امید است که همگی بتوانیم با مشورت پذیری و روحیه کار جمعی، به گونه‌ای عمل کنیم که ورزش بتواند در بازی‌های المپیک، بازیهای آسیایی و دیگر رقابتهای معتبر جهانی، باعث نشاط ملی در جامعه بالنده ما شود.

علیپور گفت: هدف من از ثبت نام در هیات اجرایی این بود که بتوانم تجارب خود را بیش از پیش در اختیار کمیته ملی المپیک بگذارم و همانطوریکه پیشتر تاکید کردم امید است که در سایه انسجام بتوانیم گام‌های مثبتی برداریم و به فضای ورزش کشور نور امید بتابانیم.
 

کد خبر 2218625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha