۳۰ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۳۰

شاهرخ شهنازی:

افشارزاده می‌ماند، انصراف می‌دادم

افشارزاده می‌ماند، انصراف می‌دادم

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد اگر بهرام افشارزاده در انتخابات این پست شرکت می‌کرد او از حضور در انتخابات انصراف می‌داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ شهنازی در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: مجمع طولانی بود چون انتخابات در چند پست برگزار شد، زمان زیادی را باید صرف می‌کردیم اما در کل شرایط آزاد و دموکراتیک بود و انتخابات خوبی برگزار شد.

وی در مورد شایعه‌ای که در مورد کناره گیری اش از دبیرکلی شده بود، یادآور شد: با در نظر گرفتن احترام به پیشکسوتان اگر بهرام افشارزاده در جمع کاندیداها باقی می‌ماند، به حرمت او کناره گیری می‌کردم اما او انصراف داد و به همین دلیل من به انتخابات برگشتم.

دبیرکل کمیته ملی المپیکادامه داد: افشارزاده تمام عمر خود را صرف ورزش کرده است. به همین دلیل برخود واجب می دانستم رسم احترام را برای او بجا بیاورم. ضمن اینکه در این شرایط هم جایش در کمیته ملی المپیک محفوظ است و اینکه بتوانیم از تجربیاتش استفاده کنیم، خوشحال می‌شویم.

شهنازی در مورد انتخاب هاشمی به عنوان رئیس کمیته و چگونگی تعامل با او گفت: به هر حال هاشمی بیشتری رای را آورده و انتخاب مجمع است. در کل باید برنامه‌های قبلی کمیته بازنگری شود چون ساختار فعلی خوب است.

کد خبر 2218057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha