۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

برگزاری کلاس داستان‌نویسی توسط یک ناشر

برگزاری کلاس داستان‌نویسی توسط یک ناشر

انتشارات برزآفرین با همکاری سرای محله عباس‌آباد کلاس داستان‌نویسی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه داستان‌نویسی توسط انتشارات برزآفرین و سرای محله عباس آباد- اندیشه برگزار خواهد شد. این کلاس داستان‌نویسی در 2 دوره مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود و مدرس آن نیز داود ملکی صیدآبادی مدیر انتشارات برزآفرین و مدرس داستان‌نویسی خواهد بود.

در ترم مقدماتی این کلاس، مباحثی چون آشنایی با داستان، بررسی سایر نوشته‌های ادبی، آشنایی با برخی عناصر داستان‌نویسی و نگاهی به تاریخ ادبیات مطرح خواهد شد. در دوره پیشرفته این کلاس هم آشنایی کامل با عناصر داستان‌نویسی، فکر خلاقانه و آموزش نگاه مناسب به طرح یا موضوعات آموزش داده خواهد شد. این کلاس‌ها در 2 ترم 3 ماهه برپا خواهد شد.

متولیان این کلاس، در حال حاضر مشغول ثبت نام از علاقه‌مندان هستند و هر زمان تعداد مخاطبان به حد نصاب برسد، جلسات کلاس‌ها برگزار خواهد شد. علاقه‌مندانی که مایل به شرکت در این جلسات هستند، باید به سرای محله عباس‌آباد- اندیشه واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان میرزایی زینعلی غربی. کوچه شهید پاکزادنیا. شماره 15 مراجعه کنند.

داود ملکی صیدآبادی در حال حاضر تدریس در کانون داستان‌‌نویسی فرهنگسرای خاوران را نیز به عهده دارد و طبق سخنان وی، تلاش برگزارکنندگان بر این است که جلسات این دوره داستان‌نویسی از نیمه دوم بهمن ماه آغاز شود.

کد خبر 2218443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha