۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹

نظری به مهر خبر داد:

ساخت 82 مکان آموزشی جدید در کرمانشاه/ پروژه های حوزه آموزش در دهه فجر افتتاح می شود

ساخت 82 مکان آموزشی جدید در کرمانشاه/ پروژه های حوزه آموزش در دهه فجر افتتاح می شود

کرمانشاه ـ‌ خبرگزاری مهر: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: 82 پروژه توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در زمینه مکانهای آموزشی در دست ساخت است که براساس آخرین آمار میانگین پیشرفت فیزیکی 60 درصد است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با استفاده از اعتبارات دولتی و نیز کمک خیرین اقدام به توسعه و بازسازی و بروزرسانی مراکز آموزشی می کند.

مرزبان نظری با اشاره اینکه حیات هر سازمان و نهادی برای ارائه خدمات وابسته به اعتبارات است، اظهار داشت: متاسفانه سال گذشته اعتبارات این اداره کل علیرغم تورم در تمامی حوزه ها نسبت به سال 90 کاهش داشته است.

وی افزود: این سازمان و نهادهایی که به نوعی به بحث آموزش و زیرساختهای فرهنگی مربوط می شوند، نیازمند توجه ویژه و بیشتر از سوی دولت و مسئولین هستند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: یکی از دغدغه های اصلی این اداره بحث استاندارسازی سیستم های گرمایشی در مراکز آموزشی استان کرمانشاه است که در این زمینه کارها و برنامه های خوبی انجام گرفته است.

نظری تاکید کرد:‌ در بحث استاندارسازی سیستم های گرمایشی مراکز آموزشی استان، کرمانشاه در سطح کشور رتبه بسیار خوبی دارد و جزو استانهای ممتاز محسوب می شویم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: با این وجود تمام تلاش ما این است که در سال آینده با جذب اعتبارات مورد نیاز و کافی، نسبت به استانداردسازی و به روز رسانی سیستم های گرمایشی در مدارس اقدام کنیم.

نظری با اشاره به اینکه خدمات خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه قابل چشم پوشی و فراموشی نیست، گفت: این استان از قدیم الایام مرکز زندگی بسیاری از افراد خیر بوده است که امروز، این تعداد خیر مدرسه ساز در کرمانشاه نشان دهنده این واقعیت است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه اظهار داشت: در ابتدای آغاز سال تحصیلی سال جدید، 13 مدرسه با ظرفیت 136 کلاس درس در زیربنایی در حدود 1800 مترمربع توسط این سازمان تکمیل و به اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه دیگر پروژه های این اداره کل در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد، گفت: 82 پروژه توسط این اداره کل در سطح استان کرمانشاه در بحث فضاهای آموزشی در دست ساخت است که براساس آخرین آمار، که میانگین پیشرفت فیزیکی این طرحها، 60 درصد است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: این پروژه های در قالب 100 هزار متر مربع در حال احداث و تکمیل هستند.


 

کد خبر 2220878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha