۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰

داوران خارجی ششمین جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

داوران خارجی ششمین جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

داوران خارجی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش بین الملل معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفت هنرمند خارجی از كشورهای دانمارك، برزیل، ایتالیا، فرانسه، مكزیك و تركیه در بخش بین الملل جشنواره در رشته های تصویرسازی، پوستر، كاریكاتور و عكاسی همراه هنرمندان ایرانی داوری نهایی آثار را انجام می‌دهند.

«لیزآندرسون از دانمارك و «روجر ملو» از برزیل در رشته تصویرسازی، «فیلیپ تابوردا» از برزیل و «خاویر برمودز» از مكزیك در رشته پوستر، «محی‌تین كوراوغلو» از تركیه و «آجیم سولاج» از ایتالیا در رشته كاریكاتور و «ژان گامی» از فرانسه در رشته عكاسی داوران خارجی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر هستند كه همراه با داوران ایرانی آثار برگزیده جشنواره را انتخاب می كنند.

نمایش آثار داوران خارجی و برگزاری نشست هایی با حضور داوران خارجی و هنرمندان ایرانی جشنواره از برنامه هایی است كه برای داوران خارجی در مدت حضور در ایران پیش بینی شده است.

در بخش بین‌الملل جشنواره در رشته عكاسی با موضوع امید و شادی های زندگی 64 اثر، تصویرسازی با موضوع خانواده 147 اثر، پوستر با موضوع انرژی 54 اثر و كاریكاتور با موضوع چهره سیاستمداران مطرح جهان و هنر 132 اثر در بخش رقابتی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش گذاشته می شود.

ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، خوشنویسی، ‌نگارگری، سرامیك هنری و مجسمه سازی)، بین‌الملل( عكاسی، كاریكاتور، پوستر و تصویرسازی) و مكمل (فیلم های مستند هنرهای تجسمی) 14 بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 2222495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha