۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷

تغییر نظر مدیرعامل تراکتورسازی در مورد تونی اولیویرا/ مربی محبوب هواداران در راه تبریز

تغییر نظر مدیرعامل تراکتورسازی در مورد تونی اولیویرا/ مربی محبوب هواداران در راه تبریز

تبریز – خبرگزاری مهر: با تغییر نظر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص حضور تونی اولیویرا در تبریز، این مرد پرتغالی طی چند روز آینده به تبریز می آید و هواداران این تیم به احتمال فراوان در دیدار با فولاد خوزستان سرمربی مورد علاقه خود را روی نیمکت خواهند دید.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال آغاز مذاکرات جدی مسئولان باشگاه تراکتورسازی از یکی، دو روز قبل و توافق اعضای هیئت مدیره این باشگاه، قرار است به زودی تونی اولیویرا به تبریز سفر کند.

جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این خصوص اظهار کرده که گزینه اول این باشگاه برای هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی، تونی اولیویرا است و مذاکرات اولیه هم با این مربی انجام داده شده است.

این اظهارات نظمی در شرایطی است که وی حدود دو هفته قبل در کنفرانس خبری خود با خبرنگاران، هر گونه امکان حضور تونی اولیویرا در تیم تراکتورسازی را رد کرد و با قاطعیت اعلام کرد که "تونی اولیویرا آمدنی نیست و نخواهد آمد. تونی اینجا مربیگری کرده و رمز موفقیت او همراهان و دستیارانش بود که بسیار قوی بودند و اکنون همگی در پرتغال مشغول به کار هستند. من می گویم که اگر تونی اولیویرا مربی توانمندی بود، الان بیکار نمی ماند و به او تیم می دادند."

نظمی در این نشست خبری همچنین عنوان کرد که "اولیویرا حتی اگر در سطح فرگوسن هم باشد، در این شرایط نمی تواند در تیم تراکتورسازی موفق باشد، تا او بیاید و تیم را بشناسد، فصل تمام می شود و نتایج هم از دست می رود. در مجموع من به مربی خارجی نظر مثبتی ندارم، مگر در مملکت خودمان مربی خوب نداریم که باید به سراغ مربیان خارجی برویم. تونی 500 میلیون تومان بدهی قبلی خود را خواسته بود و برای قرارداد جدیدش هم که پول دیگری باید داده می شد. آن هم در مجموعه ای که حقوق کارگرش را با مصیبت می دهد چرا اینهمه پول به مربی خارجی بدهد. چه کسی راضی می شود که مربی خارجی بیاید و چند برابر مربی داخلی پول بگیرد."

به دنبال تغییر نظر کامل جمشید نظمی در خصوص این مربی پرتغالی و با توجه به مذاکراتی که طی چند روز گذشته بین دو طرف انجام یافته، به نظر می رسد که تونی اولیویرا ظرف چند روز آینده به تبریز سفر خواهد کرد تا بار دیگر سکان هدایت تیم تراکتورسازی را به دست بگیرد. این مربی که بر اساس گفته های یکی، دو روز اخیر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تنها گزینه مدنظر این باشگاه محسوب می شود، احتمالا در دیدار حساس تراکتورسازان برابر فولاد خوزستان در مرحله یک نیمه نهایی جام حذفی روی نیمکت تیم تبریزی بنشیند.

حضور تونی محبوب در تبریز البته بستگی به مواردی دارد که از سوی باشگاه تراکتورسازی باید لحاظ شود و مهم ترین آن، بحث قرارداد این مربی پرتغالی است. گویا تونی اولیویرا از مسئولان باشگاه تراکتورسازی ابتدا خواهان تسویه حساب از طلب فصل گذشته خود شده و اعلام کرده که با دریافت طلب حدودا 500 میلیونی خود، پای برگه قرارداد جدیدش با تیم تراکتورسازی را امضا خواهد کرد.

البته اولیویرا شرایطی را هم برای قرارداد جدید خود دارد که دو طرف در حال بررسی این موارد هستند. از طرفی بحث مدت زمان قرارداد نیز مطرح است و گویا تونی خواهان عقد قراردادی بیش از نیم فصل (تا پایان بازی های تراکتورسازی در فصل جاری) شده است.  

تونی اولیویرا فصل گذشته سرمربی تیم تراکتورسازی بود که در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، از سوی محمدحسین جعفری مدیرعامل وقت باشگاه برکنار و حسن آذرنیا جانشین دو هفته ای وی شد. در فصل جاری نیز مجید جلالی هدایت فنی این تیم تبریزی را به عهده داشت که با توجه به رخ دادن برخی مسایل حاشیه ای در چند هفته اخیر، این مربی از سمت خود استعفا کرد و غلامرضا باغ آبادی یکی از مربیان ثابت چند فصل اخیر تراکتورسازی، به عنوان مسئول فنی موقت این تیم انتخاب شد.

گفتنی است پیش از این حمید زینی زاده مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی که جانشین جعفری شده بود و چند هفته قبل جای خود را به جمشید نظمی داد، در آخرین روزهای دوران مدیریتش سخت به دنبال آوردن تونی اولیویرا به تبریز بود و روی این خواسته خود و به دنبال مواجه شدن با مخالفت هیئت مدیره باشگاه مبنی بر قبول استعفای مجید جلالی و آمدن تونی اولیویرا به تبریز، از سمت مدیرعاملی باشگاه استعفا کرد.

اکنون اما با رفتن زینی زاده، هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی به این نتیجه رسیده اند که سرمربی دلخواه هواداران باید به تبریز بیاید و آنچه از شواهد پیدا است، اینکه تونی محبوب هواداران تراکتورسازی به زودی چمدان هایش را برای سفر به ایران و حضور در تیم سرخپوش تبریز خواهد بست.

تیم فوتبال تراکتورسازی روز جمعه هفته جاری از چارچوب بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به دیدار تیم داماش گیلان خواهد رفت و روز سه شنبه 15 بهمن نیز از مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی، میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

 

کد خبر 2223236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha