۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰:۲۹

جمشید نظمی خبر داد:

توافق نهایی تراکتورسازی با اولیویه‌را/ تونی برابر داماش روی نیمکت می‌نشیند

توافق نهایی تراکتورسازی با اولیویه‌را/ تونی برابر داماش روی نیمکت می‌نشیند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به توافق نهایی با تونی‌ اولیویه‌را برای هدایت این تیم تبریزی گفت: تونی روز پنجشنبه به تبریز می‌آید تا روز جمعه و در دیدار با داماش گیلان، به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازان بنشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با سایت این باشگاه در خصوص آخرین وضعیت تونی اولیویه‌را ضمن بیان مطلب فوق گفت: سعی می‌کنیم تونی اولیویه‌را در بازی روز جمعه با داماش گیلان در هفته بیست و پنجlم رقابتهای لیگ برتر روی نیمکت تراکتورسازی بنشیند.

وی اضافه کرد: صحبت‌های نهایی را با اولیویه‌را انجام داده، تمهیدات لازم را جهت آمدن تونی به تبریز مهیا کرده‌ایم و صبح چهارشنبه بلیط هواپیمای ایشان را ارسال خواهند کرد. همچنین برابر برنامه تنظیمی سعی می‌شود تونی روز پنجشنبه در تبریز حضور یابد تا بعنوان سرمربی روی نیمکت تراکتورسازان بنشیند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: پیروزی تراکتور در مسابقه با داماش گیلان موجب اوج گرفتن تیم شده و پشتوانه محکمی برای دیدار با تیم فولاد خوزستان در جام حذفی خواهد بود، لذا از هواداران در خواست می‌کنم به صورت انبوه و پرشمار در بازی جمعه مقابل داماش گیلان حضور یافته و تیم را یکپارچه تشویق کنند.

کد خبر 2223847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha