۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

نظمی در گفتگو با مهر:

اولیویه‌را با احتیاط پیشنهاد تراکتور را قبول کرد/ یک ریال هم به تونی نمی‌دهیم!

اولیویه‌را با احتیاط پیشنهاد تراکتور را قبول کرد/ یک ریال هم به تونی نمی‌دهیم!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تونی اولیویه‌را به این باشگاه اعتماد نداشته و با احتیاط پیشنهاد تراکتورسازی را قبول کرده، گفت: قرار شد یکصد هزار دلار از مطالبات فصل گذشته تونی را بدهیم ولی برای قرارداد جدید حتی یک ریال هم به این مربی نمی‌دهیم!

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص توافق باشگاه تراکتورسازی تبریز با تونی اولیویه‌را مربی پرتغالی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مذاکرات ما با تونی سخت و فشرده بود. عدم اعتماد وی به باشگاه تراکتورسازی و مدیران گذشته هم کار را سخت‌تر کرده بود ولی در نهایت موفق شدیم با رایزنی و صحبت‌های مفصل، تونی را قانع کنیم که از 148 هزار دلار مطالبات فصل گذشته، 100 هزار دلار را دریافت کند.

وی با بیان اینکه بلیت سفر اولیویه‌را به ایران برای روز جمعه اوکی شده است، گفت: تلاش ما این است که وی به بازی روز جمعه تراکتورسازی با داماش برسد و این بازی را از نزدیک تماشا کند تا برای بازی روز سه شنبه هفته آینده در جام حذفی روی نیمکت بنشیند.

مدیرعامل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تونی پیشنهاد ما را با احتیاط قبول کرد! چون به او قول و قرارهایی داده شده بود که عملی نشده بود. همین مسئله تونی را به ما بی‌اعتماد کرده بود ولی در نهایت با بحث و مذاکره با وی کنار آمدیم و او را مجاب کردیم تا جمعه به تبریز بیاید.

نظمی همچنین در پاسخ به این سئوال که "مبلغ قرارداد تونی با توجه به مشکلات تراکتوسازی از کجا تامین شده است"؟ تصریح کرد: ما در حساب باشگاه پول نداریم و برای همین چانه زدیم که طلبش را از 148 هزار دلار به 100 هزار دلار برساند. ما این پول را به تونی می‌دهیم ولی از قرارداد جدیدش حتی یک ریال هم به این مربی نمی‌دهیم! یعنی در واقع پولی نداریم که بدهیم!

وی ادامه داد: من 100 هزار دلار را هم از چک شخصی خودم کشیده‌ام و قرار است بعدا باشگاه آنرا پرداخت کند چون زمان برای ما مهم بود. به هر حال اگر این چک را نمی‌کشیدم زمان از دست می‌رفت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره مدت زمان قرارداد تونی با تراکتورسازی و احتمال حضور وی در فصل آینده هم تاکید کرد: چون زمان برای رایزنی برای فصل بعد نداشتیم، فعلا قرارداد را برای این فصل بسته‌ایم. خود تونی گفت فعلا قرارداد امسال را ببندیم و بعدا درباره فصل آینده صحبت می‌کنیم. حتی به شوخی به تونی گفتم اگر بخواهی دیر به تبریز بیایی، خودم سرمربی می‌شوم چون جام حذفی برای ما خیلی مهم است.

نظمی با بیان اینکه توافقات ضمنی برای فصل آینده شده است، گفت: درباره فصل آینده بعد از حضور تونی در تبریز مذاکرات لازم را انجام می‌دهیم. امیدواریم حضور وی به تراکتورسازی کمک کند.

وی درباره دستیاران تونی هم خاطرنشان کرد: پسر تونی به عنوان آنالیزور و یک مربی دروازه‌بان هم با وی به تبریز خواهند آمد. البته ممکن است مربی دروازه‌بان چند روز بعد از تونی به تبریز بیاید ولی اولیویرا و پسرش رو جمعه به ایران سفر می‌کنند.

نظمی در پایان گفت: من نظر بازیکنان تیم را هم درباره تونی جویا شدم و دیدم نظرات آنها هم نسبت به این مربی مثبت است.

مجید جلالی سرمربی پیشین تراکتورسازی چند هفته پیش از سمت خود استعفا داد و غلامرضا باغ آبادی در دو بازی گذشته تراکتورسازی به عنوان مسئول فنی، هدایت تیم را بر عهده داشت.

 

کد خبر 2224044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha