۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

آيت الله صافي گلپایگانی:

حفظ ارزش‌ها و اصول اوليه‌ انقلاب بر همگان واجب است/ پرهيز از تفتيش زندگي مردم

حفظ ارزش‌ها و اصول اوليه‌ انقلاب بر همگان واجب است/ پرهيز از تفتيش زندگي مردم

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان حفظ ارزش‌ها و اصول اوليه‌ انقلاب را بر همگان واجب دانست و گفت: حاكميت دين و احكام نوراني اسلام خواسته مردم متدین کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آيت الله العظمي لطف الله صافي گلپایگانی در دیدار مهندس اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور و هئيت همراه که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، با ابراز تشكر از آقاي دكتر روحاني و هيئت دولت گفت: خوشبختانه با وجود مشكلات زيادي كه اين دولت با آنها مواجه بوده و هست، هم در مسائل داخلي و هم ارتباطات خارجي موفقيت‌هاي خوبي نصيب دولت شده است كه اميدوارم اين موفقيت‌ها استمرار داشته باشد و مردم دنيا بيشتر به جمهوري اسلامي علاقمند شوند.

وی با تأكيد بر پرهيز از غرض‌ورزي‌هاي شخصي ادامه داد: آنچه مهم است اين است كه مردم ما قدردان هستند و به خوبي متوجه اين مطالب مي‌شوند و اگر همه خير و خوبي مردم و مملكت را بخواهند، خداوند هم آنها را كمك مي‌نمايد.

استاد برجسته حوزه با تأكيد بر حفظ ارزش‌ها‌ افزود:حفظ ارزش‌ها و اصول اوليه‌ انقلاب كه همان حاكميت دين و احكام نوراني اسلام است، بر همگان واجب است و مردم متدين ما نيز همين را مي‌خواهند.

وی به فرصت‌هاي زودگذر خدمت‌گذاري اشاره كرد و ادامه داد: بايد توجه داشته باشيد كه اين فرصت‌ها زود‌گذر است و بهترين دوران خدمت به مردم مي‌باشد. از اين فرصت‌ها استفاده نماييد و محرومين، فقراء و ضعفاي جامعه را بيشتر توجه كنيد.

مردم مي‌دانند كه بين آنها و دولت فاصله‌اي نيست

آيت الله صافي با اشاره به قانون هدفمندي يارانه‌ها و كسري بودجه‌ دولت، بر پرهيز از تفتيش زندگي مردم تأكيد كرد و اظهار داشت: مردم مي‌دانند كه بين آنها و دولت فاصله‌اي نيست و خودشان بايد براي رفع مشكلات كمك نمايند و كساني كه واقعاً نيازمند نيستند بايد با دولت همكاري نموده و نگذارند كه به دولت فشاري وارد شود.

وی ادامه داد: همه‌ مردم مملكت را براي خودشان مي‌دانند و بايد به اداره‌ صحيح آن كمك كنند.

این مرجع تقلید شیعیان در پايان با آرزوي موفقيت براي دولت، اظهار داشت: اين مملكت در حقيقت از آن امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) است و به ايشان تعلق دارد. همه اهتمام خود را بر اين داشته باشيد كه وجود مقدس آن حضرت را راضي و خشنود نگه داريد.

در ابتداي اين ديدار مهندس اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور، گزارشي از وضعيت موجود در رابطه با مسائل داخلي و خارجي، همچنين بودجه و اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها مطالبي را بيان كرد و همچنين سلام گرم جناب آقاي دكتر روحاني رئيس محترم جمهور و ابراز علاقه ايشان را به ملاقات مراجع و علماي حوزه‌ علميه ابلاغ کرد.

کد خبر 2225369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha