۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۷:۰۶

گل‌نزن‌هایی برای فراری دادن تماشاگر؛

آمار ضعیف گلزنی تیم‌ها در هفته بیست و پنجم/ لیگ در اوج قدرت فقیر است!

آمار ضعیف گلزنی تیم‌ها در هفته بیست و پنجم/ لیگ در اوج قدرت فقیر است!

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: یکی از سوالاتی که در لیگ سیزدهم به دفعات از سوی کارشناسان مطرح شد این بود که چرا تماشاگران از دیدارهای تیم‌های مورد علاقه‌شان استقبال نمی‌کنند و ورزشگاه‌ها خالی است. هفته بیست و پنجم لیگ برتر که اوج قدرت فنی و پختگی تیم‌ها باید باشد، با آمار گل تاسف‌آور خود پاسخ قانع کننده‌ای به این سوال داد.

به گزارش خبرنگار مهر، برهوت گلزنی در فوتبال ایران همچنان به قوت خودش بازی است و هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر مصداق بارز این مدعاست. در رقابتهای این هفته هشت بازی برگزار شد که فقط در سه بازی گل رد و بدل شد. پرسپولیس با دو گل از سد سپاهان گذشت، ملوان دو بر صفر مقابل نفت به برتری رسید و مس کرمان و استقلال با نتیجه یک بر یک مساوی کردند.

 در حالی که رقابتهای لیگ برتر به هفته های پایانی خود نزدیک می‎شود و تیم‎های مدعی به پیروزی و کسب امتیاز نیاز دارند و از سویی تیم‎های پایین جدولی باید تلاش کنند تا سقوط نکنند، با این اوصاف گلی از خط دروازه‎ها عبور نمی‌کند.

بر پایه این گزارش، آمار گلزنی رقابتهای این هفته به میانگین عدد یک هم نرسید و 0/75 شد که برای فوتبال ایران که نماینده آسیا در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل هم هست، آماری فاجعه بار به حساب می‌آید. در چنین شرایطی هواداران، بسیار هوشمندانه خانه نشینی را به حضور در ورزشگاه‎ها که معمولا هم امکانات رفاهی مناسبی ندارند، ترجیح داده‎اند.

کد خبر 2225605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha