۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۲۷

امیر قلعه‌نویی:

به موقع جواب کی‌روش را خواهم داد/ او ایرانی‌ها را تحقیر می کند

به موقع جواب کی‌روش را خواهم داد/ او ایرانی‌ها را تحقیر می کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به انتقادهای کارلوس کی‌روش تاکید کرد: برای روشن شدن ذهن مردم این حرف‌ها را می‌زنم و به موقع جواب کی‌روش را خواهم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در واکنش به اظهارات انتقادی کارلوس کی روش گفت: برای اینکه ذهن مردم روشن شود من این حرفها را بیان می کنم و به موقع جواب کی روش را خواهم داد. دلیل این فشردگی لیگ برتر چیست؟ چه کسی ضرر کرده است؟ بازیکن مصدوم روی دست کدام مربی مانده است؟

وی افزود: ایشان که می‌گویند قانون فیفا را ما تدوین کردیم بگویند کدام قانون می‌گوید در کوران مسابقات به اردو بروید؟ کرانچار حرف خوبی را زد. کدام قانون می‌گوید در کوران بازی‌ها به اردو بروید؟ کی‌روش می‌گوید کره‌جنوبی این تعداد بازی را انجام داده است اما آیا آنها به اردوی بلند مدت رفته اند؟ اگر شما اردو می‌گذارید آیا باشگاه اشکان دژاگه او را به شما می‌دهد؟

سرمربی استقلال در بخش دیگری از حرفهای خود با رادیو ورزش اظهار داشت: لغو اردوی تیم ملی چه ربطی به استقلال دارد؟ ایشان به خاطر سه بازیکن اردوی خود را لغو کرده است. کی‌روش طرز فکر خودش را هم قبول ندارد. کجای دنیا به خاطر سه بازیکن اردو را قطع می‌کنند؟ قانون فیفا دی می گوید 72 ساعت قبل از هر بازی بازیکن را آزاد بگذارید. این قانون 24 ساعت مربوط  به سفر بازیکن است و تنها حدود بیش از 30 ساعت بازیکن در خدمت تیم ملی قرار می‌گیرد.

قلعه‌نویی تاکید کرد: اگر تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس بازیکن ندادند چه ربطی به منافع قلعه‌نویی دارد؟ منافع تیم ملی منافع  60 میلیون ایرانی است اما منافع استقلال منافع قلعه‌نویی است؟ چرا بعد از بازی‌های تیم ملی از ما تشکر نکرد؟ از روز بازی استقلال با الشباب و دیدار با قطر 11 روز وقت بود در این مدت 6 بازیکن از استقلال بازی کردند که با فرزاد حاتمی 7 بازیکن شدند مگر از این لیگ بازیکن به بایرن مونیخ نرفتند مگر از لیگ ما بازیکن به انگلیس نرفتند این بازیکنان از کدام لیگ بودند؟

وی با انتقاد از رفتار کی‌روش گفت: او ایرانی را تحقیر می‌کند. الفاظی به کار می‌برد که درست نیست. به آرشیو مراجعه کنید. چند بار مربیان تیم ملی به تمرین ما آمدند بالای 10 بار آمدند حرف آنها این ‌بود که ما حامل تشکر کی‌روش هستیم. خسرو حیدری و هاشم بیکزاده را به خاطر تیم ملی در دوبازی لیگ که با کمبود بازیکن روبرو بودیم استفاده نکردیم. ما به عزیزی خادم هم گفتیم که با کی روش تعامل می‌کنیم ولی این رفتارها را نشان می‌دهد.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: باید یک برنامه باشد تا صحبت کی‌روش را در تلویزیون جواب دهم. از شما و مردم عذرخواهی می‌کنم اگر بازیکنان در اختیار من بودند و در اختیار قرار نمی‌دادم درست بود؟ اما الان این مسئله چه ربطی به من و فتح‌الله‌زاده دارد؟ جایگاه او مستطیل سبز است چرا به مدیرعامل انتقاد می کند؟ چندبار در مطبوعات فرافکنی کرده است او خودش گفته باید در اتاق باهم حرف بزنیم چرا در رسانه ها حرف می‌زند این چه ربطی به من دارد؟

سرمربی تیم استقلال یادآور شد: روزی که تیم ملی به لبنان باخت من حمایت کردم. او نمازی را فرستاد که گفت کی‌روش اعلام کرده من اخلاق را رعایت کردم و به همین خاطر او تشکر می‌کند. آن موقع من آدم خوبی بودم. لیگ برتر، بازیکنان و کی‌روش تلاش کردند و به جام جهانی رفتیم اما به مربی ایرانی توهین می‌شود.

کد خبر 2226547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha