۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۳۰

اعتراض کادر فنی استقلال به ساعت بازی با مس؛

کریم بوستانی: شاید کی روش دخالت کرده باشد!

کریم بوستانی: شاید کی روش دخالت کرده باشد!

مربی دروازه بانان تیم فوتبال استقلال ضمن اعلام اعتراض شدید کادر فنی این تیم به ساعت بازی استقلال و مس گفت: شاید ساعت بازی استقلال و مس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را نیز کی روش تعیین کرده باشد!

به گزارش خبرنگار مهر، کریم بوستانی در حاشیه تمرین عصر امروز دوشنبه این تیم ضمن اعلام اعتراض کادر فنی استقلال به زمان برگزاری دیدار با مس در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: نمی دانم با توجه به سرمای شدید هوای تهران سازمان لیگ بر چه اساسی ساعت 17 را برای برگزاری دیدار تیم های استقلال و مس انتخاب کرده است؟ بازی که به دلیل ماهیت حذفی بودن آن حتی ممکن است تا ساعت 19:15 نیز طول بکشد. مطمئن باشید این موضوع بر حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تاثیر منفی می گذارد. شاید ساعت این دیدار را نیز کی روش تعیین کرده باشد؟

وی در خصوص اختلافی که بین کی روش و قلعه نویی بوجود آمده تاکید کرد: به نظر من با توجه به سهمیه ای که فیفا به آسیا جهت حضور نمایندگان این قاره در جام جهانی اختصاص داده، کی روش کار خاصی انجام نداده است. اگر تیم ملی صعود نمی کرد باید تعجب می کردیم. شاید کی روش نمی داند که زمانی یک تیم از آسیا به جام جهانی صعود می کرد و تیم ملی ایران نیز بر همین اساس به جام جهانی رفت.

کد خبر 2228218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha