۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

عابدی:

همه محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز است/ ادامه بارشها تا چهارشنبه

همه محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز است/ ادامه بارشها تا چهارشنبه

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی گفت: برخی محورهای استان مرکزی که از روز گذشته شاهد بارش برف بوده اند با تلاش راهداران برف روبی شده است و در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان باز هستند و تردد بصورت عادی جریان دارد.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: روز گذشته در محور اراک – بروجرد و اراک سلفچکان و اراک – خمین و خمین - الیگودرز و شازند - ازنا و دلیجان - اصفهان و تعدادی دیگر از محورهای اصلی و فرعی استان شاهد برف بوده ایم که با تلاش راهداران برف روبی شده و هم اکنون این محورها باز هستند.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی بارش برف تا روز چهارشنبه کم و بیش در استان ادامه دارد تصریح کرد: رانندگان برای تردد به توصیه های پلیس توجه کنند.

با بهره برداری  از دوربین های ثبت تخلفات درصد تخلفات استان کاهش می یابد

عابدی با بیان اینکه در هفته گذشته (از5 تا 11 بهمن ماه) در مجموع 949 هزار و 970 وسيله نقليه سبک و سنگین در 15 محور استان تردد داشته اند افزود: سهم وسایل سنگین از این ترددها 37درصد گزارش شده است.

سرپرست شعبه مرکز مدیریت راهها پرترددترین محورها را آزاد راه ساوه – تهران، آزادراه تهران- ساوه، بروجرد - اراک و دلیجان-سلفچگان برشمرد و گفت: پرترددترین روز هفته گذشته نیز سه شنبه با 13 هزار و 276 تردد وسیله نقلیه بوده است.

وی میانگین سرعت رانندگان را 91کیلومتر بر ساعت و در بین ساعتهای 16 تا 17 دانست و خاطرنشان کرد: درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان 16 درصد است که از لحاظ تخلف استان مرکزی نهمین استان کشور در هفته گذشته گزارش شده است.

عابدی میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور را  10 درصد اعلام کرد و یادآور شد: امید است با بهره برداری عملیاتی از دوربین های ثبت تخلفات سرعت و اعمال جریمه در مورد رانندگان متخلف در سطح محورهای استان، درصد تخلفات کاهش یابد و به تبع آن تصادفات و تلفات جاده ای استان نیز کاهش یابد.

کد خبر 2226874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha