۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۱۳

حجت الاسلام کوثری:

انفجار تروریستی مقابل رایزنی ایران در بیروت اوج ذلت و ضعف دشمنان را اثبات کرد

انفجار تروریستی مقابل رایزنی ایران در بیروت اوج ذلت و ضعف دشمنان را اثبات کرد

شیروان- خبرگزاری مهر: امام جمعه شیروان گفت: انفجار تروریستی در نزدیکی رایزنی فرهنگی ایران در بیروت انتقام جویی دشمنان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و نشانه اوج ضعف و ذلت آنها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز شهرستان شیروان که در محل مصلای نماز جمعه شهر شیروان برگزار شد، با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: سال حماسه سیاسی و اقتصادی ماه آخر خود را می گذراند و اگر چه مردم ایران در بیست و چهارم خرداد و بیست و دوم بهمن ماه با حضور در انتخابات و تظاهرات حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زدند اما حماسه اقتصادی هنوز محقق نشده است.

به گفته وی موفقیت دولت مردان در عرصه مذاکرات هسته ای و رفع ایران هراسی حماسه سیاسی امسال را تکمیل می کند اما برای تحقق حماسه اقتصادی، مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده اند و لازم است مسئولان قوای سه گانه با همکاری و هماهنگی یکدیگر برای تحقق آن وارد میدان شوند.

حجت الاسلام کوثری با بیان این که با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، عملیاتی ساختن آن در جنگ اقتصادی نیز به کار خواهد آمد، اظهار داشت: باید همه مردم و مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش مضاعفی کنند تا با تحقق آن توان مقابله در برابر نقشه های اقتصادی دشمنان را داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه شیروان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انفجار تروریستی اخیر مقابل دفتر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، عنوان کرد: این اقدام انتقام جویی دشمنان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و نشانه اوج ضعف و ذلت آنها بود.

 

کد خبر 2240797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha