۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۳۸

بنگر پس از پیروزی پرسپولیس:

بردیم تا روی خیلی‌ها کم شود/ کاش بازی‌هایمان سخت‌تر بود

بردیم تا روی خیلی‌ها کم شود/ کاش بازی‌هایمان سخت‌تر بود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر مقابل صبای قم به برتری رسیدیم تا روی خیلی‌ از کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس کم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. تنها روزی بود که به حریف فرصت‌های زیادی دادیم. دلیلش هم این بود که بدن بازیکنان خسته بود.

وی با انتقاد از وقفه در مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: مسابقات باید هر چهار، پنج روز برگزار شود تا بدن بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرد. حالا هم که قرار است لیگ حدود 40 روز تعطیل شود.

مدافع پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: خوشحالم که امروز برابر صبا پیروز شدیم تا روی خیلی‌ها کم شود. روی بعضی از خبرنگاران، پیشکسوتان و کارشناسان تلویزیونی. فلان کارشناس در تلویزیون اصلا نمی‌داند تیم ما در چه شرایطی است ولی درباره ما حرف می‌زند. در این مدت همه ما را زدند. تیم ما خودش بود و تنها سرمربی و بازیکنان هوای هم را داشتند.

بنگر در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: ای کاش سه بازی باقی مانده ما دشوارتر و با تیم‌های بالای جدول بود چون تیم‌های انتهای جدولی خطرناکترند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک تیم صبای قم را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

کد خبر 2240935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha