۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

جوانان می‌توانند کی‌روش را غافلگیر کنند/ خوب‌های لیگ را نادیده نگیریم

جوانان می‌توانند کی‌روش را غافلگیر کنند/ خوب‌های لیگ را نادیده نگیریم

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به دیدار تیم ملی برابر کویت تاکید کرد: این بازی فرصت خوبی برای تیم ملی است و اگر جوان‌ها به میدان بروند شاید کی‌روش را با بازی خودشان غافلگیر کنند.

مرتضی محصص در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار روز دوشنبه تیم ملی برابر کویت، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: بازی با کویت یک بازی فرصت خوب برای تیم کشورمان است. با توجه به اینکه تیم ملی بازی‌های تدارکاتی نداشته است این دیدار با وجود اینکه دوستانه نیست ولی برای تیم ملی حکم یک دیدار تدارکاتی را خواهد داشت.

وی افزود: مسابقه با کویت به رقابتهای انتخابی جام ملت‌های 2015 استرالیا ربط پیدا می‌کند با این حال تیم ملی از قبل صعود خود را به این رقابتها مسجل کرده و نگرانی از این بابت ندارد، بنابراین فرصت خوبی است تا به جوان‌هایی مثل جماعتی، رحمانی و دیگر بازیکنان تازه وارد این شانس را بدهیم تا در چنین میدانی خود را نشان بدهند و با باتجربه‌های تیم به هماهنگی برسند.

مدرس AFC در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: کی‌روش کم و بیش تصمیم خود را برای ترکیب تیم ملی گرفته و 80 درصد استخوانبندی تیم ملی را می‌داند و روی 20 درصد باقی مانده به دنبال بررسی‌های مجدد است. به نظرم گروه جوانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند اگر فرصت بازی پیدا کنند می‌توانند با نمایش خوب خودشان کی‌روش را غافلگیر کنند.

وی ادامه داد: قبول دارم جام جهانی جای تجربه اندوزی نیست ولی ما نمی‌توانیم از بازیکنان خوبی که در لیگ ایران حضور دارند، چشم پوشی کنیم و این بازیکنان را نادیده بگیریم؛ بنابراین باید از دیدار برابر کویت به عنوان یک فرصت خوب استفاده لازم را ببریم.

محصص همچنین با اشاره به کیفیت تیم کویت گفت: کویت دیگر تیم قدرتمند قبل از انقلاب و حتی آن تیم سال‌های نه چندان دور نیست و مدام در بین رده‌های دوم و سوم آسیا در نوسان بوده است. به همین خاطر کی‌روش فرصت خوبی را در اختیار دارد تا مقابل چنین تیمی بتواند بازیکنان جوا‌ن‌تر را مورد ارزیابی قرار دهد.

 

 

کد خبر 2247101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha