۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۴۷

مهدی محمدنبی:

وقتی یکی می‌رود کی‌روش دیگر به او فکر نمی‌کند/ یک مربی اضافه می‌شود

وقتی یکی می‌رود کی‌روش دیگر به او فکر نمی‌کند/ یک مربی اضافه می‌شود

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد در جریان مکالمات کارلوس کی‌روش و امید نمازی نیست و مربی تیم ملی بدون اطلاع کی‌روش تصمیم‌گیری کرد. وی همچنین گفت: وقتی یک نفر از جمع ما جدا می‌شود، دیگر کی‌روش به او فکر نمی‌کند این جزو اخلاق او است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون و سرپرست تیم ملی در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: از روز پنجشنبه بازیکنان در اختیار کی‌روش بودند و تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشته‌اند، مخصوصاً تمرین روز شنبه که در زمین شماره یک آزادی برگزار شد، به تیم ملی بسیار کمک کرد. قرار بود امروز هم در ورزشگاه آزادی تمرین کنیم اما به خاطر اینکه زمین برای بازی با گینه نیاز به استراحت داشت، به کمپ تیم ملی آمدیم.

وی درباره حضور دکتر دیه‌گو در تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: کارهای حضور دیه‌گو را انجام دادیم و قرار است به کادر پزشکی تیم ملی اضافه شود. او سال‌هاست که کارهای فیزیوتراپی را انجام می‌دهد و قرار است به عنوان فیزیوتراپ به کادر تیم ملی اضافه شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چه زمانی دستیاران برزیلی کی‌روش به تیم ملی ملحق می‌شوند؟، یادآور شد: قرار است دو دستیار برزیلی از اردوی آفریقای جنوبی به تیم ملی ملحق شوند زیرا فعلا مشغول تیم‌های‌شان هستند. آنها در اردوی آفریقای جنوبی، اروپا و در نهایت برزیل با ما خواهند بود.

وی درباره اینکه آیا دلیل جدایی امید نمازی از تیم ملی فوتبال ایران حضور در تیم ملی بانوان آمریکاست و همچنین جدایی سیموئز از تیم ملی هم اظهار کرد: نمازی و سیموئز گفته بودند به خاطر مسائل خانوادگی می‌خواهند از تیم ملی جدا شوند و نتوانستند مشکلات خانوادگی خود را حل کنند. ضمن اینکه وقتی یک نفر از جمع ما جدا می‌شود، دیگر کی‌روش به او فکر نمی‌کند، این جزو اخلاق کی روش است.

نبی همچنین تاکید کرد: در هر حال اگر مساله پیگیری توسط کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در جدایی نمازی مطرح شده به این دلیل بود که سیموئز به ما اعلام کرده بود که قصد جدایی از تیم ملی را دارد ولی نمازی بدون اطلاع کی‌روش این تصمیم را گرفت.

وی در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه نمازی اعلام کرده کی‌روش کاملاً در جریان جدایی‌اش از تیم ملی بوده است؟، تصریح کرد: من در جریان مکالمات کی‌روش و نمازی نیستم و فقط می‌دانم یک روز قبل از اینکه نمازی از ایران برود، به فدراسیون و کفاشیان ایمیل زده و در آن اعلام کرده بود که نمی‌تواند دیگر با ما همکاری کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد شایعه‌ای مبنی بر اینکه گفته می‌شود نمازی واسطه حضور بیت‌آشور در تیم ملی بوده و همین مساله باعث شده تا فدراسیون عذرش را بخواهد، اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. کی‌روش با کسی تعارف ندارد و تا بازیکنی خوب نباشد به تیم ملی دعوت نمی‌شود. باید تاکید کنم تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند چه آنهایی که لژیونر هستند و چه آنهایی که در لیگ بازی می‌کنند با نظر مستقیم کی‌روش دعوت می‌شوند.

وی در ادامه افزود: امید نمازی از اول سال در تمام اردوهای داخلی و خارجی همراه با کی‌روش بوده و رفتار تحقیر آمیز از سوی کی‌روش با امید نمازی اصلا صحت ندارد. سرمربی تیم ملی نظم ویژه‌ای دارد و در اردوها این نظم را اجرا می‌کند. رفتاری که انجام می‌دهد طبیعی است.

نبی همچنین یادآور شد: او به دلیل حضورش در تیم‌های مختلف دنیا به عنوان سرمربی و همچنین دستیار اول الکس فرگوسن بودن نظم خاصی در کارش دارد و اینطور نیست که بخواهد کسی را تحقیر کند. کی‌روش در کارهایش و در تمرینات دقت ویژه‌ای دارد و این موضوع را نباید با تحقیر کردن افراد یکی کنیم. این موضوع به کار سرمربی تیم ملی مربوط می‌شود.

وی درباره حضور یحیی گل‌محمدی در تمرین تیم ملی هم تاکید کرد: معمولا مربیانی چون گل‌محمدی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا می‌کنند. پیش از این هم مربیانی چون افشین پیروانی، حمید استیلی و ... در تمرینات حضور پیدا کردند و شاهد مراحل آماده‌سازی تیم ملی بوده‌اند. در حال حاضر مارکار آقاجانیان در کادر فنی تیم ملی حضور دارد اما قطعا کارلوس کی‌روش یک دستیار دیگر می‌خواهد.

دبیرکل فدراسیون درباره برگزاری دیدار تیم های ایران و کویت در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: ورزشگاه کرج آماده برگزاری این دیدار است و چمن بسیار خوبی هم دارد. در چند روز گذشته هم هیات فوتبال استان البرز همکاری‌های لازم را انجام داده و حتی نور ورزشگاه به 1600 تا 1700 لوکس رسیده است.
 

کد خبر 2247356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha